Paraya Kıydım 20 Liraya Bi Yamaha Aldım Resimli

Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Bennde yakama mt logosu asarım hocam :mrgreen:. Daha önce hiç fuara gitmişmiydiniz hocam?

geçen sene yarı yoldan döndüm çünkü amaçsız gidiyordum bu senede aynı olcak amaçsız gidicem ama kasklar hoşuma giderse bi icon kaparım adam iyi kask yapıyor şu kasktan bi kurtulayım
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Çok kalabalık olurmu acaba ?

ana baba günü olur hemde motorların üzerine otururum diye gidyorsan avucunu yalarsın sende benim gibi yap ufak tefek bir şey alldırıcaksan tanıdıklara ver alsınlar ben hep öyle yapıyorum bir gün bir yere çekip 20 motorcu beni dövecekler benim gibi fazla kaşınma :)
neye ihtiyacım olsa hep başkalarını gönderiyorum gitmişken banada...
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
ana baba günü olur hemde motorların üzerine otururum diye gidyorsan avucunu yalarsın sende benim gibi yap ufak tefek bir şey alldırıcaksan tanıdıklara ver alsınlar ben hep öyle yapıyorum bir gün bir yere çekip 20 motorcu beni dövecekler benim gibi fazla kaşınma :)
neye ihtiyacım olsa hep başkalarını gönderiyorum gitmişken banada...

Hocam yok bir şey almayacağım da uzun zamandır geziye çıkamıyordum bizim burdan da motorcu abiler tur kaldırırsa ben de gideceğim.orada öyle alınacak neler var motor ve ekipman dışında?
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Hocam yok bir şey almayacağım da uzun zamandır geziye çıkamıyordum bizim burdan da motorcu abiler tur kaldırırsa ben de gideceğim.orada öyle alınacak neler var motor ve ekipman dışında?

işte gösteri falan yaparlar motosiklet şovu o motorların üzerinde karı kız var oradan ayrılamıyorsun ki diğerlerine bakasın motosiklet üzerine ne arasan var işte neye ihtiyacın varsa bende bu sene ilk defa böyle gidip görücem arkadaşlarım öyle diyor motor üstünde motor görünce...
 
Son düzenleme:
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
işte gösteri falan yaparlar motosiklet şovu o motorların üzerinde karı kız var oradan ayrılamıyorsun ki diğerlerine bakasın motosiklet üzerine ne arasan var işte neye ihtiyacın varsa ama

Aslında bir kask alabilirim de maks. 200 tl'lik olur nakit ile o da nasıl olur bilmem :silent:
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
200 tl ye çok kask var ama sağlammmıdır bilmem

Atm kartına taksit yaparlar mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Ama yapmazlar ya nasıl yapsınlar nasıl soruysa bu :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
attachment.php


Duyduğum kadarıyla fuarda beklenen modellerden biri de ciğeri V twin silindir başına iki subaplı DR500 olacağımışşş::xicon_ev
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Evet hocam da bu gidişle cbr alacagım herhalde. O parayı yamahaya verecek olsam gider aprilia alırım :cat:

bu zamdan sonra yamaha alırsın :pl: :pl:
cbr de yakında zamlanır elini çabuk tut :pl:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------

hiç kimse yok mu burada yav ne kadar sakin bir yer oldu burası :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
38
keşke piyanosunu alsaydın.. şimdi bu ağzında hoş durmaz.. piyanosu en azından elinin altında olurdu:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst