- Katılım
- 25 Ara 2014
- Mesajlar
- 911
Ahaha :queen:. Hocam gelip de beni bulursanız leblebi getiririm :mrgreen:
beleş buldummu kaparım :queen:
Ahaha :queen:. Hocam gelip de beni bulursanız leblebi getiririm :mrgreen:
beleş buldummu kaparım :queen:
Pazar günü ordayım hocam gelen leblebiyi kapar :queen:
unutma ceketime karanfil takıcam :cherry:
Bennde yakama mt logosu asarım hocam :mrgreen:. Daha önce hiç fuara gitmişmiydiniz hocam?
geçen sene yarı yoldan döndüm çünkü amaçsız gidiyordum bu snede aynı olcak amaçsız gidicem ama kasklar hoşuma giderse bi icon kaparım adam iyi kask yapıyor şu kasktan bi kurtulayım
Çok kalabalık olurmu acaba ?
ana baba günü olur hemde motorların üzerine otururum diye gidyorsan avucunu yalarsın sende benim gibi yap ufak tefek bir şey alldırıcaksan tanıdıklara ver alsınlar ben hep öyle yapıyorum bir gün bir yere çekip 20 motorcu beni dövecekler benim gibi fazla kaşınma
neye ihtiyacım olsa hep başkalarını gönderiyorum gitmişken banada...
Hocam yok bir şey almayacağım da uzun zamandır geziye çıkamıyordum bizim burdan da motorcu abiler tur kaldırırsa ben de gideceğim.orada öyle alınacak neler var motor ve ekipman dışında?
işte gösteri falan yaparlar motosiklet şovu o motorların üzerinde karı kız var oradan ayrılamıyorsun ki diğerlerine bakasın motosiklet üzerine ne arasan var işte neye ihtiyacın varsa ama
Aslında bir kask alabilirim de maks. 200 tl'lik olur nakit ile o da nasıl olur bilmem :silent:
200 tl ye çok kask var ama sağlammmıdır bilmem
Atm kartına taksit yaparlar mı?
http://www.drummerworld.com/forums/attachment.php?attachmentid=16367&d=1200967027
Duyduğum kadarıyla fuarda beklenen modellerden biri de ciğeri V twin silindir başına iki subaplı DR500 olacağımışşş::xicon_ev
Ahaha :queen:. Bunlarada zam gelir yakında :mrgreen:
sen r125 istiyordum dimi?![]()
Evet hocam da bu gidişle cbr alacagım herhalde. O parayı yamahaya verecek olsam gider aprilia alırım :cat: