Paramı Biriktirdim Ekipmanlarımı Düzüyorum :)

Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Merhaba MT ailesi.

Bugün bütün yıl boyunca stajdan biriktirdiğim paranın tamamıyla ekipman düzmeye karar verdim.Ailemin " Tamam istediğin o motoru alacağız " demesiyle hemen araştırmalara koyuldum. Tabi daha motor almadan ekipmanları almak ne kadar akıllıca bilmiyorum :mrgreen: fakat bu konuda onlara güvenmekten başka çarem yok. Ayrıca bu kadar acele etmemin tek sebebi motomax'daki indirimler.İndirimi gördüğüm an içim eridi hemen almalıyım dedim.Ayrıca bu ekipmanların fiyatlarına yakın olacak şekilde "bak şunun yerine bunu al daha kaliteli" dediğiniz ürünler olursa tavsiyelerinizi bekliyorum :)

Kasktan başlayalım ;
http://www.motomaxonlineshop.com/scorpion-exo-500-air-blade-pmu2734

Ceket ;
http://www.hudsonderi.com/?urun-3152-Venom-Dynamic-Kisa-Ceket.html

Eldiven ;
http://www.motomaxonlineshop.com/knox-handroid-eldiven-pmu1138

Ayakkabı ;
http://www.motomaxonlineshop.com/forma-urban-touch-hi-dry-su-gecirmez-motosikletci-ayakkabisi-pmu1756

Dizlik ;
http://www.motosikletaksesuarlari.com/Dainese-Dizlik-Koruma-Knee-V_8900.html

Sizinde önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler...:cat:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Botu degistirebilirsin bagciksiz olan uzun modeli ile.. forma nin adventure ve bi kisasi olan adini hatirlamadigim yazlik modelini kullaniyorum guzel ve dayanikli yapiyorlar ancak bagcikli modelleri tavsiye etmem
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Bot için daha uygun veya aynı fiyatlarda başka alternatiflere bakmanı öneririm.
Fiyat olarak pek te makul görünmedi.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
139
eldiven çok pahalı. o paraya 1 yazlık 1 kışlık iki eldiven alırsın üzerine de paran kalır.
dizlik yerine bence de simrug kevlar pantolon al diz ve kalça koruması yanında veriliyor. ben çok memnunum. dizliği tak çıkar tak çıkar bir süre sonra bayarsın. ayrıca o bot su geçirmez özellikli yani hava da geçirmez ayağın yazın pişer. gore tex kumaşı olanı alırsan yazın serin (nispeten) kışın sıcak ve kuru tutar.
 
Katılım
31 Mar 2013
Mesajlar
264
Merhaba, üzerime vazife olmadan bir uyarıda bulunmak istiyorum... Başlıkta yer alan düzmek veya edilgen haliyle düzülmek fiili yanlış bir kullanım olmuş. Onun yerine dizmek veya edilgen haliyle dizilmek kullanılırsa daha doğru bir anlam elde edilebilir... Bu haliyle, motorcu arkadaşımızın ekipmanlarla cinsel ilişki içerisinde olduğu anlaşılıyor :)
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
150 liraya bahsettiğiniz alpinestar eldiveni gösterir misiniz ? bilek koruması vardır umarım ?
Dizlik yerine pantolon tavsiyenizi de göz önünde bulunduracağım Voodoo 'nun dediği gibi diz ve kalça koruması yanında verilip kevlar olması cezbedici.

Fakat bot ve ceket konusunda kararsız kaldım ?
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Voodoo nickli arkadaşımıza katılıyorum bir kışlık 1 yazlık eldiven alabilirsin o parayı ona vereceğine tabi kalitesi knox kadar olmaz ama piyasada ona yakın birçok eldiven bulabilirsiniz.
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Merhaba, üzerime vazife olmadan bir uyarıda bulunmak istiyorum... Başlıkta yer alan düzmek veya edilgen haliyle düzülmek fiili yanlış bir kullanım olmuş. Onun yerine dizmek veya edilgen haliyle dizilmek kullanılırsa daha doğru bir anlam elde edilebilir... Bu haliyle, motorcu arkadaşımızın ekipmanlarla cinsel ilişki içerisinde olduğu anlaşılıyor :)

İlginiz için teşekkürler,daha duyarlı olacağım :)
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
ekipmanlarımı diziyorum olacak. düzüyorum diyince farklı anlamlar doğuyor :))) bu arada ekipmanlarınızı beğendim fiyatlarını aam araştırmak lazım o konuda bilgim yok
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
Dizlik yerine pantolon..(kevlar olabilir) veya en iyi ihtimalle pantolon altı dizlik..(Ufo vb)...Bot..Yds diablo gtx 11 veya 7....Mont Büse B Racing olabilir şayet yazın kullanılacaksa mutlaka file mont tavsiye ederim yolda montu çıkarıp atmamak için :) ...Eldiven yine Büse,Bering veya Dainese olabilir..
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Hocam eldiven aşırı pahalı.O parayı direk motosiklet pantoluna ayırsan daha iyi olur.Yok illa dizlik alıcaksan mafsallı daha uygun fiyatlı dizlik alabilirsin.
Alıcağın ceketi ben de iki senedir kullanıyorum sırt koruması yumuşak haberin olsun(yani iş görmez) ayrıca içliği cekete bağlayan fermuarları 4-5 yıkamada bozuldu haberin olsun 5-10 tl ye terzide hallettirebilirsin.Bende İzmir'de yaşıyorum ceketi yaz kış kullanıyorum ılıman iklimde iş gören bir ceket dirsek ve omuz korumaları gayet güzel 3 cep gayet yeterli.İçlikle beraber giyildiğinde kolay kolay yağmur geçirmiyor amma çok sağanak yağmurda uzun süre kalırsanız omuzlardan hafif hafif su alma yapabiliyor...
Kask gayet güzel.

Alacağınız modelleri kararlaştırdıktan sonra internetten iyice bir araştırma yapın öyle alın.
Güle güle kullanmanız dileğiyle...
 
Katılım
31 Mar 2013
Mesajlar
264
Ayrıca eldiven olarak Alpinestars'ın SP-8 modelini kullanıyorum, gayet memnunum... Fiyatı da nispeten uygun, 270 TL...
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
486
Motosikleti
V-Strom 800 DE
:) benimde bitek kaskım var şu an :D

Gelecek ay ceket almayı planlıyordum onun yerine kilit olaylarına gireceğim.

Önümüzdeki sene bu zamanlar krediye girip motor alacağım. (gerçi çalıntı motor ihparları başlığını okuyorum iki gündür alır da çaldırırsam diye aklım çıkıyor)

Hakkımızda hayırlısı
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
496
Eldiveni sakın değiştirme hocam. Çok kaliteli bir eldiven montu ve ayakkabıyı değiştirmenizi öneririm montta biraz daha üst bir seviye ceket ve ayakkabıyıda daha uzun olanlardan alın. Hayırlı sürüşler...
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
eldiven kaliteli buna şüphem yok ama ceketi niye venom alıyorsun daha iyisini alabileceksen revit öneriliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst