Bakarsınız Brad bir topik açmış MT ye ,düştüm milli oldum diye.

Altına da nedir bu paparazilerden çektiğimiz hiçmi rahat yok yazmış.

Cevaplarda :
mete han:
Bunlardan birkaçtanesini taksimde sallandıracaksın bak birdaha yapıyorlarmı.

Coq
Bunlardan Fransada da var ama daha kibarlar. Ayrıca sallandırma falan çözüm değil .

Savaş kayan
Bu işler hukuk içinde çözülmeli .Mete milleti tahrik etme.

Mete han
Sallandıramassan Brad gibi sallanırsın son tahlilde.

Korkut:
Ben bu olayda Brada haksızlık yapıldığını düşünüyorum.

Hanedan:
Coq üstada katılıyor imzamı atıyorum.

Musti81
Motorunu bırakacak kadar çapsızmış be, bu kız arkadaşınıda bırakıp kacar yarın.Ben asla kaçmazdım birde üstüne cigara yakar beklerdim

Cerrahi
Allah kimsenin başına vermesin amin

Tubiş
Antalyada olsaydı keşke Bradi görürürdük

Musti81
Brad yerine ben gelsem olmazmı Antalyaya (duman ikonu)

Kuyucadısı
Toplantılara gelseydi biz onu korur ve kollardık.

Babam ve oğlum:
Güncel

Levsy
Ankarada trfige bile çıkamaz bu brad bu makinayla dişlileri dağılır