Paparazzi terörü Brad Pitt'i öldürüyordu

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Paparazzi terörü Brad Pitt'i öldürüyordu

4.jpg


Çok vahim...

(ayrıca bknz: reklamın iyisi kötüsü olmaz)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Bakarsınız Brad bir topik açmış MT ye ,düştüm milli oldum diye.:)
Altına da nedir bu paparazilerden çektiğimiz hiçmi rahat yok yazmış.:)
Cevaplarda :
mete han:
Bunlardan birkaçtanesini taksimde sallandıracaksın bak birdaha yapıyorlarmı.:)
Coq
Bunlardan Fransada da var ama daha kibarlar. Ayrıca sallandırma falan çözüm değil .:)
Savaş kayan
Bu işler hukuk içinde çözülmeli .Mete milleti tahrik etme.:)
Mete han
Sallandıramassan Brad gibi sallanırsın son tahlilde.:)
Korkut:
Ben bu olayda Brada haksızlık yapıldığını düşünüyorum.:)
Hanedan:
Coq üstada katılıyor imzamı atıyorum.:)
Musti81
Motorunu bırakacak kadar çapsızmış be, bu kız arkadaşınıda bırakıp kacar yarın.Ben asla kaçmazdım birde üstüne cigara yakar beklerdim:)
Cerrahi
Allah kimsenin başına vermesin amin:)
Tubiş
Antalyada olsaydı keşke Bradi görürürdük:)
Musti81
Brad yerine ben gelsem olmazmı Antalyaya (duman ikonu):)
Kuyucadısı
Toplantılara gelseydi biz onu korur ve kollardık.:)
Babam ve oğlum:
Güncel:)
Levsy
Ankarada trfige bile çıkamaz bu brad bu makinayla dişlileri dağılır:)


Yukarıdaki arkadaşların orjinal yorumlarını merak ettim:p Tespitler başarılı
 

she

Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
58
Bu da ne she??? İyi karakter tahlili yapamamışsın, bunu sallamışsın biraz.

Karakter tahlili yapmadımki zaten, yapabilecek yeteneğimde yok.
Son üç dört aydır sitede yazılanlara bakıpta bazı kişilerin cevap stillerini biraz abartıp alaycı bir tonlamayla (hoşgörünüz çerçevesinde) senaryo yazdım.:)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Karakter tahlili yapmadımki zaten, yapabilecek yeteneğimde yok.
Son üç dört aydır sitede yazılanlara bakıpta bazı kişilerin cevap stillerini biraz abartıp alaycı bir tonlamayla (hoşgörünüz çerçevesinde) senaryo yazdım.:)

E tamam ben de aşağı yukarı bunu diyorum, cevap stilime uymamış demek istedim. Sonuçta sorun yok. Sevgiler.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bunlardan Fransada da var ama daha kibarlar. Ayrıca sallandırma falan çözüm değil .:)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ya motorun vitesini elle atıyor araba gibi :silent:

hem video'da ben ne bi sıkıştırma nede başka bişey gördüm sanki kendi hatası gibi ön fireni fzla sıktı gakşba
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Brad'ten bi cacık olmaz :p öyle düşülürmü la :) halbuki öylemi öğretmiştim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst