- Katılım
- 25 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,978
Kırık yine olurdu, çünkü büyük darbe almış belli ki. Ama yanma, doku kaybı , o feci dikiş olmayabilirdi iyi bi kevlar pantolonla.
Kevlar pantolon alacağım, ama diz korumasını çıkarıp dizlikle giyeceğim büyük ihtimalle. Uzun botum da var zaten. Gerisi dikkatli ve gereksiz hızdan kaçınarak sürmeye kalıyor.
Kevlar pantolon alacağım, ama diz korumasını çıkarıp dizlikle giyeceğim büyük ihtimalle. Uzun botum da var zaten. Gerisi dikkatli ve gereksiz hızdan kaçınarak sürmeye kalıyor.