Pantolonun kaza sırasında faydası nedir?

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kırık yine olurdu, çünkü büyük darbe almış belli ki. Ama yanma, doku kaybı , o feci dikiş olmayabilirdi iyi bi kevlar pantolonla.

Kevlar pantolon alacağım, ama diz korumasını çıkarıp dizlikle giyeceğim büyük ihtimalle. Uzun botum da var zaten. Gerisi dikkatli ve gereksiz hızdan kaçınarak sürmeye kalıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst