Palovit Şelalesi-Gito Yaylası ve bulut denizi

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
bu gün hava yağışlı gösteriyordu ve hava kapalıydı. sabah erkenden kalktım ve Çat tarafına gitmeye karar verdim. giderken palovit şelelasi aklıma geldi. ilk önce oraya gittim. sonra da Gito yol durumunu öğrenmek için Gitoya gazladım. baktım hiç kar gelmiyor. Gito yaylasına kadar çıktım. Rakım 2200 civarı. sonra da dönüşte karnım acıktı ve bir de Ayder yaylasına muhlama yemeğe gittim. iyi seyirler.

ilk önce rotayı vereyim.





Çamlıhemşine varmadan mola.biraz üşüdüm de:)





Çamlıhemşinden Çat tarafına geçtikten sonra yolda at yolun ortasına dikilmiş duruyor.sağdan sağdan geçtim:)




burada kahvaltı yapacağım.




işte menüm.
















Zilkaledeyim.








bu arada bayağı üşüdüm. ateş yakıp ısındım.







Buradan Palovit şelalesine dönüyorum.


































işte şelaleye geldim. ben daha büyük bişey bekliyodum aslında.
























geri dönüp tekrar bu yoldan devam edeceğim. istikamet Gito Yaylası














Herhalde sürüden ayrıldı. belki de yabani? ama iyi poz verdi:cat:














işte Gito dönüşü. Burası Çat'a varmadan Meydan Köy. burdan gidiliyor Gito'ya.yaklaşık 11 km tırmanacağım







yine sis ve karlı yollar başladı



işte gito yaylasındayım ama bayağı sis var. şansım yok diye geçiriyorum içimden. çünkü süper manzaralar var burada normalde.











Gito Yaylası evleri hafiften gözükmeye başladı.









sis ve rüzgar felaket soğutuyor havayı, yine ısınmak için ateş yakıyorum.









sis dağılmaya başlıyor yavaş yavaş









güzel manzaralar gelecek gibi.








işte istediğim manzaralar gelmeye başladı. bulutların üstündeyim.bundan sonrasını tarife ne hacet.




































































































































































çok şükür aşağı yola indim kazasız belasız.



köpekle biraz bakıştık. siz olsaydınız geçermiydiniz:)yavaş yavaş yanından geçtim tabi:cat:































şimdi de Ayder yaylasındayım. çok fazla sis olduğundan fotoğraf çekmedim.



işte günün menüsü. Muhlama ve salata :cat:



bu da üstüne laz böreği:p


sağlıcakla kalın.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yusuf bi yerinde otur yahu konuları takip edemez hale geldik. Birbirine karışıyor:)

Fotoğrafların hepsi güzelde o ilk keçi fotoğrafı gözüme ayrı bir güzel göründü. Ardeşen'e indirsen hiç fena olmazdı. Hayvan sahil görmüş olurdu ::dpac::
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
cezerye, ben bu şekilde değil yorulmak bilakis dinleniyorum:)
Gökhan,hakaten ya, bi sahil gösterseydik ona iyi olurdu::159::::dpac::
teşekkürler herkese
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tek kelimeyle mükemmel..İmrendim fotoğraflara...Ben 10 günde bu kadar resim çekemem..Ciğerim ,,sabrım,,parmağım yetmez.Ayrıca fotoğraf çekimleri 10 numara..Ben Evet diyorum,,Helal olsun diyorum,,Tebrik ediyorum..
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Tası tarağı toplayıp oralara yerleşeceğim sayende.Fotolara bakarken bile yüzümde gülümseme oluşuyor birde oksijeni yesem ne olur bilemem.Tadını çıkar dostum o dağların...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
:) geçenlerde gezine bakarken direk maps a baktım o mıhlamayı görünce istanbuldan baya km var yakın olsaydı sırf o mıhlama içinde olsa gelirdim güzel kareler çeken ellerin dert görmesin
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
ilginize teşekkür ederim.beğenmenize sevindim. fırsatı olanları bekleriz Karadeniz'e. saygılar
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
27
hocam sırf senin yeni gezin varmı diye açıyorum siteyi gezmediğin yer varmı? karadenizde
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
htokac, beni şımartıyosunuz:rendeer:
karadeniz uçsuz bucaksız derya gibi, gez gez bitmez, daha bir sürü yer var bulunduğum civarda gitmediğim.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Vallahi on numara hatta üstü.İnsan imreniyor.Vakit ,emek,sabır ve tecrübe:Hepsi var.Darısı başımıza.Bu tür geziler ileride durumu düzeltirsek dünyayı gezerim şeklindeki düşüncemi degiştiriyor.Önce memleketini tanıycan.Zannedersem ömür yetmez.Memleketden dışarı çıkamam:queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
gezi ve fotograflar harika. kırmızı boynuzlu koçlar seytan gibi olmuslar :D doğa kokusunu özledim
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
66
çok güzel fotoğraflar ,insanın hemen motora atlayıp gelesi geliyor,daha kısmet olmadı oralara gelmek
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler yorumlarınız için, sağolun.memleketimizde hakaten gezilecek o kadar çok yer varki, dediğiniz gibi yurt dışı gezisine fırsat vermez.herkese bol bol gezmeler.umarım herkes dilediği geziyi gerçekleştirir.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
sizin yüzünüzden bi kros motor alacağım. alacağım almasınada ankarada nere gideceğim orası meçhul işte. paylaşım için teşekkür eder kazasız belasız cezasız nice turlar dilerim.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Bana bak tepemi attiriyorsun haaaaa. :pr:
Bu yaz getirteceksin beni oralara.. :bounce:

Harika manzaralar..
Paylasim icin tesekkürler.. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst