- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
bu gün hava yağışlı gösteriyordu ve hava kapalıydı. sabah erkenden kalktım ve Çat tarafına gitmeye karar verdim. giderken palovit şelelasi aklıma geldi. ilk önce oraya gittim. sonra da Gito yol durumunu öğrenmek için Gitoya gazladım. baktım hiç kar gelmiyor. Gito yaylasına kadar çıktım. Rakım 2200 civarı. sonra da dönüşte karnım acıktı ve bir de Ayder yaylasına muhlama yemeğe gittim. iyi seyirler.
ilk önce rotayı vereyim.

Çamlıhemşine varmadan mola.biraz üşüdüm de

Çamlıhemşinden Çat tarafına geçtikten sonra yolda at yolun ortasına dikilmiş duruyor.sağdan sağdan geçtim

burada kahvaltı yapacağım.

işte menüm.




Zilkaledeyim.


bu arada bayağı üşüdüm. ateş yakıp ısındım.


Buradan Palovit şelalesine dönüyorum.







işte şelaleye geldim. ben daha büyük bişey bekliyodum aslında.





geri dönüp tekrar bu yoldan devam edeceğim. istikamet Gito Yaylası



Herhalde sürüden ayrıldı. belki de yabani? ama iyi poz verdi:cat:



işte Gito dönüşü. Burası Çat'a varmadan Meydan Köy. burdan gidiliyor Gito'ya.yaklaşık 11 km tırmanacağım


yine sis ve karlı yollar başladı

işte gito yaylasındayım ama bayağı sis var. şansım yok diye geçiriyorum içimden. çünkü süper manzaralar var burada normalde.



Gito Yaylası evleri hafiften gözükmeye başladı.


sis ve rüzgar felaket soğutuyor havayı, yine ısınmak için ateş yakıyorum.


sis dağılmaya başlıyor yavaş yavaş


güzel manzaralar gelecek gibi.


işte istediğim manzaralar gelmeye başladı. bulutların üstündeyim.bundan sonrasını tarife ne hacet.








































çok şükür aşağı yola indim kazasız belasız.

köpekle biraz bakıştık. siz olsaydınız geçermiydiniz
yavaş yavaş yanından geçtim tabi:cat:








şimdi de Ayder yaylasındayım. çok fazla sis olduğundan fotoğraf çekmedim.

işte günün menüsü. Muhlama ve salata :cat:

bu da üstüne laz böreği

sağlıcakla kalın.
ilk önce rotayı vereyim.

Çamlıhemşine varmadan mola.biraz üşüdüm de

Çamlıhemşinden Çat tarafına geçtikten sonra yolda at yolun ortasına dikilmiş duruyor.sağdan sağdan geçtim

burada kahvaltı yapacağım.

işte menüm.




Zilkaledeyim.


bu arada bayağı üşüdüm. ateş yakıp ısındım.


Buradan Palovit şelalesine dönüyorum.







işte şelaleye geldim. ben daha büyük bişey bekliyodum aslında.





geri dönüp tekrar bu yoldan devam edeceğim. istikamet Gito Yaylası



Herhalde sürüden ayrıldı. belki de yabani? ama iyi poz verdi:cat:



işte Gito dönüşü. Burası Çat'a varmadan Meydan Köy. burdan gidiliyor Gito'ya.yaklaşık 11 km tırmanacağım


yine sis ve karlı yollar başladı

işte gito yaylasındayım ama bayağı sis var. şansım yok diye geçiriyorum içimden. çünkü süper manzaralar var burada normalde.



Gito Yaylası evleri hafiften gözükmeye başladı.


sis ve rüzgar felaket soğutuyor havayı, yine ısınmak için ateş yakıyorum.


sis dağılmaya başlıyor yavaş yavaş


güzel manzaralar gelecek gibi.


işte istediğim manzaralar gelmeye başladı. bulutların üstündeyim.bundan sonrasını tarife ne hacet.








































çok şükür aşağı yola indim kazasız belasız.

köpekle biraz bakıştık. siz olsaydınız geçermiydiniz








şimdi de Ayder yaylasındayım. çok fazla sis olduğundan fotoğraf çekmedim.

işte günün menüsü. Muhlama ve salata :cat:

bu da üstüne laz böreği

sağlıcakla kalın.