- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar umarım konu doğru yerdedir. :cat:
2 yıldır motosiklet kullanıyorum ve A2 ehliyetim var.
12.10.1993 doğumluyum. Daha önce 3 ay Burger King'de çalıştım. Neden çıktın diye soracak olursanız, maaşı yetersizdi. 630 TL Neredeyse tümü evin borçlarına, kredi kartı borçlarına gidiyordu. :cat:
İnternetten çoğu yere baktım ama çok ters tarafta. Avrupa Yakası'nda oturuyorum. Kağıthane - Gültepe'deyim. Çevre semtlerde iş arıyorum. Bildiğiniz yerler de varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.
2 yıldır motosiklet kullanıyorum ve A2 ehliyetim var.
12.10.1993 doğumluyum. Daha önce 3 ay Burger King'de çalıştım. Neden çıktın diye soracak olursanız, maaşı yetersizdi. 630 TL Neredeyse tümü evin borçlarına, kredi kartı borçlarına gidiyordu. :cat:
İnternetten çoğu yere baktım ama çok ters tarafta. Avrupa Yakası'nda oturuyorum. Kağıthane - Gültepe'deyim. Çevre semtlerde iş arıyorum. Bildiğiniz yerler de varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.