Paket Servis Elemanı Olarak Çalışan Var Mı?

Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Merhaba,

Yaşım 17 bir yandan okuyorum, bir yandan da cep harçlığı ve gerekli şeylerimi almak için paket servisi olmak istiyorum. 2 yıllık motosiklet deneyimim var. Ehliyetimi de bu sene alacağım. Sorun şu; Siparişi götürürken ben gideceğim yeri nasıl bileceğim? :silent: Sokakları v.b bilen elemanlar mı alıyorlar acaba? Yoksa motosikletlerde navigasyon var mı? :)

Cevaplarınızı bekliyorum, iyi günler.. :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Kardeşim selamlar
Ben haftasonları Ümraniye Pizza Pizza da çalışıyorum. Lise son öğrencisiyim part time çalışıyorum.

Sokakları bulma konusunda genelde bu tarz iş yerlerinde haritalar olur. İnternet vasıtasıyla daha detaylı bir şekilde tarif ederler. Bulamadın diyelim şirketten patronuna telefon açarsın sana yolu tarif eder. Daha sormak istediğin bişey varsa yarım saat kadar onlineyım
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Kardeşim selamlar
Ben haftasonları Ümraniye Pizza Pizza da çalışıyorum. Lise son öğrencisiyim part time çalışıyorum.

Sokakları bulma konusunda genelde bu tarz iş yerlerinde haritalar olur. İnternet vasıtasıyla daha detaylı bir şekilde tarif ederler. Bulamadın diyelim şirketten patronuna telefon açarsın sana yolu tarif eder. Daha sormak istediğin bişey varsa yarım saat kadar onlineyım

Çok teşekkür ederim. :)

Part time olsa daha iyi olur aslında. Sonuçta sınavlarım da var.. :) Haftanın kaç günü, kaç saat çalışıyorsun ve maaş ne kadar acaba? :) Mesela Sarıyer'deki dükkandan adam dedi Beşiktaş'tan sipariş istiyorum. :) Sanırım herkesin belirli noktaları var orada çalışıyoruz? Peki yol bulma falan zor oluyor mu? :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Rica ederim kardeşim. Cumartesi pazar günlük 30TL+sigorta+bahşiş ama dominos pizzada çalışan bir arkadaşım günlük 50 Tl alıyor. Yol bulmata 2 günde alışırsın 12 saat çalışma süresi var
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Rica ederim kardeşim. Cumartesi pazar günlük 30TL+sigorta+bahşiş ama dominos pizzada çalışan bir arkadaşım günlük 50 Tl alıyor. Yol bulmata 2 günde alışırsın 12 saat çalışma süresi var

Hocam teşekkür ederim. Mesela günde 8 saat full time olanı da var mı ki acaba? :) Yoksa sadece Cumartesi Pazar 12 saat günlük 30 - 50 TL mi dediğin gibi?:)

@jawa

Hocam oradaki arkadaş normal kuryelikten bahsetmiş. Ben lokantalardaki normal paket servis dağıtıcılarından bahsediyorum. :)
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
123
özel kurye ve resmi olan özel firmaların ehliyete önem vermelerinin nedeni motosikletlerinin kurye tarafından sağlıklı kullanması garantileyecek personel güvenini %50 sağlamak içindir. çünkü size kullanmanız üzere bir araç teslim ediyorlar ve bütün masrafları arızası olsun bakımıdır benzini v.s. Firma karşılıyor. Genellikle tanıdık vasıtasıyla personele de güveniyorsa ehliyetsiz çalışma imkanı sunan iş yerleri de var.


İNŞALLAH GÖNLÜNCE Bİ İŞ BULURSUN...
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Valla ne kadar teşekkür etsem azdır. Bilgileriniz benim için çok yararlı. 3,5 ay sınavlara kadar çalışmam evdeki faturaları + gerekli tüm şeyleri karşılar herhalde.. :)

Arkadaşlar 700 TL maaş + sigorta + yemek..

Motosikletlerin hepsinde navigasyon varmış. Ayrıca bir şey soracağım. Ehliyetim yok şu an ve ehliyetsizde çalışmayı düşünmüyorum. En yakın sınav Nisan'da sanırım. Nisan'dan önce alamam değil mi sınava girmeden? Herhalde bir yolu da yoktur.. :( Kötü oldu ya..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:27 ----------

Ayrıca motosikleti düzgün kullanırım ama sipariş yetişmeyebilir. :) Kendi motosikletim gibi kullanırım, çünkü emanet bir şey. :cat:
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en yakın sınav şubat'da
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
en yakın sınav 12 subat dı aliba ehliyetsiz calısırsan sahsen ben ehliyetsiz geziyorum motoru yakalattın da falan kaza yaptgnda sen karsılarsın cezayı 700 tl kazancam die 1500 tl den olma
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Arkadaşlar bu arada ehliyeti 17 yaşımıza girdiğimizde alamıyor muyduk !

18'den gün mü almak gerekiyor? :pr: Lütfen ağızdan dolma bilgiler ile cevap vermeyin, çünkü ehliyeti almam lazım. Kesin olarak bilen arkadaşların cevaplarını bekliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
diyelim senin doğum tarihin 20.01.1994 ya sen 21.01.2011 tarihinde A2 ehliyeti almaya hak kazanmış oluyorsun olay bu.
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
diyelim senin doğum tarihin 20.01.1994 ya sen 21.01.2011 tarihinde A2 ehliyeti almaya hak kazanmış oluyorsun olay bu.

Hocam dediğin gibi hesaplarsak o kişi 17 yaşında oluyor. Ben 12.10.1993 doğumluyum. 17'den gün aldım. Şubattaki sınavlara girebiliyorum herhalde..

Hatta forumda bir tane kursun danışmanı vardı. Oda 17'den gün alınca alabildiğimizi söylemişti sanırsam. :cat:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Motosikletle yapılan daha ciddi taşımacılık işleri var mı?

Mototaxi olayına girsek bomba olur aslında.
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
hala motor şeytan icadıdır diyen bir toplumun içinde yaşıyorken , mototaxi işi pek sonuç vermez sanırım .

Katılıyorum. Daha bugün arkadaşla saatlerce motosikletçiler serseridir, arabadan daha sakat gibi konuları tartıştık.. :cat:

----------------------------------------------------------------------------------

17 yaşıma girdiğimde alabiliyorum sanırım bu arada ehliyeti. Kursları aradım ama kapatmışlar..
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Önüne gelen binmeyecek elbette. Muhakkak binecek bir kitle vardır.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Moto taksiye binecek adamın büyük ihtimalle motosikleti de var olacaktır. Ben artçı olacağıma kendim sürerim daha iyi olur düşüncesindeyim mesela :) olursa da Goldwing'den aşağısına binmem :mrgreen:

Ama bu işi yapan yerler de var..

Londra'dan bir video:
http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-fun/neue-taxis-in-london-chris-bit-13388.htm

Bu altta da Paris'ten bir foto:
14067-FRA-Paris-Moto_Taxi.jpg
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bence çok mantıklı. Semtlere göre de motor modelleri farklılık gösterir. :)

+Video süper. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst