p r o j e k o d a d ı t u r k k a h v e s ı

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
161
Makina iyi atölye iyi usta çok iyi ,yalnız proje kod adı Türk Rakısı olmalıydı:queen:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Ailecek heycanla seyerdiyoruz.Babamla benim en büyük hayallerinden birisi garajımızın olması malum amerikan arabasıyla uğrasma benim motosikletle uğrasmam nem soğuk almamaası için imrenerek bakıyoruz.İyi çalısmalar:)
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
88
2wf4yrr.jpg


nefis
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
benzin deposunun devami

Makina iyi atölye iyi usta çok iyi ,yalnız proje kod adı Türk Rakısı olmalıydı:queen:
bi dahaki sefere ;) cok tesekurler

Ailecek heycanla seyerdiyoruz.Babamla benim en büyük hayallerinden birisi garajımızın olması malum amerikan arabasıyla uğrasma benim motosikletle uğrasmam nem soğuk almamaası için imrenerek bakıyoruz.İyi çalısmalar:)

tesekurler, ailene/babana selamlar mach1 :)

Hadi bakalım kardeş Allah kolaylık versin

mavibuz, tesekurler



tesekurler, fakat lutfen resimler uzerinde izinsiz oynama yapmiyalim!




:)

kaldigimiz yerden devam ediyoruz,
.
.
deponun tunelinin hazirlanmasi
epm878.jpg


alistirma
1o9js3.jpg


on parcalarin hazirlanip/alistirilmasi
2198h1l.jpg


on ust parcanin puntalanmasi
14lreqp.jpg


on alt parcanin hazirlanmasi
2uogivl.jpg


on alt parcanin yerine takilmasi/alistirlmasi ve puntalanmasi
11hru3r.jpg


on ust ve alt parcanin disdan birbirne kaynatilmasi
rcnfo3.jpg


arka panelin hazirlandikdan sonra yerine takilmasi ve puntalanmasi
2mq47zr.jpg



saglam olmasi icin tankin icindende kaynaginin yapilmasi
14v050x.jpg


zahmetli is, dar alanda aluminyum kaynagi pek konforlu sayilmas :)
2jb3y1t.jpg



simdilik bu kadar, yarin isden arta kalan vaktim olursa tanka devam edicegim,
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
88
bi dahaki sefere ;) cok tesekurler



tesekurler, ailene/babana selamlar mach1 :)



mavibuz, tesekurler




tesekurler, fakat lutfen resimler uzerinde izinsiz oynama yapmiyalim!




:)

kaldigimiz yerden devam ediyoruz,
.
.
deponun tunelinin hazirlanmasi
epm878.jpg


alistirma
1o9js3.jpg


on parcalarin hazirlanip/alistirilmasi
2198h1l.jpg


on ust parcanin puntalanmasi
14lreqp.jpg


on alt parcanin hazirlanmasi
2uogivl.jpg


on alt parcanin yerine takilmasi/alistirlmasi ve puntalanmasi
11hru3r.jpg


on ust ve alt parcanin disdan birbirne kaynatilmasi
rcnfo3.jpg


arka panelin hazirlandikdan sonra yerine takilmasi ve puntalanmasi
2mq47zr.jpg



saglam olmasi icin tankin icindende kaynaginin yapilmasi
14v050x.jpg


zahmetli is, dar alanda aluminyum kaynagi pek konforlu sayilmas :)
2jb3y1t.jpg



simdilik bu kadar, yarin isden arta kalan vaktim olursa tanka devam edicegim,

oynamıyorum Türk tipi projenin gerekliliğinin dikkatlerden kaçmamasını sağlamaya çalışıyorum :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bi hafta izlemedik, depoyu filan yapmışlar yahu :cat:
kaynak maskesi bile alev desenli, ekip hep modifiyeci :p
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
232
Cafe adayimiz; orjinal 38bin milde, kompresyon iyi, duman atmiyor $490'a da hic fena sayilmaz. Tabi komik koltugu saymassak :)


Bilmiyorum fiyata dikkat ettinizmi ama 490 dolara o canavarı koltuksuz olsa bile alırdım ... fakat Türkiye şartları işte aynı özellikte bir motosikleti burda kim bilir ne kadara alabiliriz ...
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Angel Spear ;sunumunuzun devamını uzun zamandır göremeyince açıkçası merakta kaldım.Umarım önemli birşey yoktur.
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
hic bir foruma yazamadim, sadece bu degil,, hafta sonlari sehir disina cikdik, bir cok show/swap meet (pazar) a gittik, bu projeye hic vakit ayiramadim,
bu arada super bir proje siparisi aldim :) . . onun icin iki aydir motor/parca aradim hatta kuzey california'dan motor buldum getirdim (resimler bolumunde yayinlarim).

gelisme olunca burda yayinlamaya devam edicegim. Aslinda ne kadar evel bitirirsem digerine o kadar cabuk basliyabilirim.

selamlar
alp
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
hic bir foruma yazamadim, sadece bu degil,, hafta sonlari sehir disina cikdik, bir cok show/swap meet (pazar) a gittik, bu projeye hic vakit ayiramadim,
bu arada super bir proje siparisi aldim :) . . onun icin iki aydir motor/parca aradim hatta kuzey california'dan motor buldum getirdim (resimler bolumunde yayinlarim).

gelisme olunca burda yayinlamaya devam edicegim. Aslinda ne kadar evel bitirirsem digerine o kadar cabuk basliyabilirim.

selamlar
alp

Hayırlısı olsun.Üstelik sipariş proje:cat:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Sabırsızlıkla sonucu bekliyoruz. Daha önceki deneyimler sonucu, ortaya
sıra dışı bir eserin çıkacağından eminim..::asker::::coool::

.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Sabırsızlıkla takip ediyorum. Cok bekletmeyin :) pisikolojik baski yapalim.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
hic bir foruma yazamadim, sadece bu degil,, hafta sonlari sehir disina cikdik, bir cok show/swap meet (pazar) a gittik, bu projeye hic vakit ayiramadim,
bu arada super bir proje siparisi aldim :) . . onun icin iki aydir motor/parca aradim hatta kuzey california'dan motor buldum getirdim (resimler bolumunde yayinlarim).

gelisme olunca burda yayinlamaya devam edicegim. Aslinda ne kadar evel bitirirsem digerine o kadar cabuk basliyabilirim.

selamlar
alp

Ee o zaman kolay gelsin.:):cat:
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
benzin deposu devami

Tuneli iki parca yapmaya karar verdim, kenarlarini bukup iki parcayi birbirne kaynatip sonra ana parcayla birlestirdim

33m09as.jpg


2rqoac7.jpg


kendi yapdigim bukme aleti kisa koseleri bukemedigi icin bu bukme aletini aldim, neyse bu ise yaradi:
104429j.jpg



En onemli asamalardan biri, imal edilmis parcalarin birbirne alistirilmasi, birbirne iyi temas etmeyen aluminyum levhalari kaynatmak imkansiz gibi.
zy8qyf.jpg


5f2cz7.jpg



Ve tunelin cikintilarini kesip, bukup, puntalanmis hali
2556wbc.jpg


296ds0i.jpg


benzin deposunun zahmetli kismi bitti sayilir, yarin kaynaklarini bitirip temizlerim herhalde.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
El yapımı diye buna derim emek,gözyaşı,alın teri... :) Kolay gelsin.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tebrikler. Gerçekten çok güzel işler çıkartıyorsunuz. CB'nin son halini merakla bekliyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst