p r o j e k o d a d ı t u r k k a h v e s ı

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
diğer çalışmalarınızıda inceledim hayran kalmamak elde değil süper :) takipcinizim :)
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
sokum

su anki garajimin hali, is icin kullandigim makinalari depoya yolladim, yer kalmamisdi, yeni testere, sac kesme, tas vs. ismarladim bi tanede sac kivirma aletininide kendim yapiyorum, bu projede cok ihtiyacim olucak aluminyum levhalari kivirmak icin, resimlerini yayinliyacagim,

98u3jc.jpg

Kamciyi gecen hafta cikardim vintage motor gezizi vardi sahil yolundan malibu ordan canyonlardan vadiye donus komple 100 mile yakin yol yapdim, 160km falan,


kardesim sokumunde yardimci oldu,
tabi ilk once o koca oturakdan kurtulduk,

dr9pbp.jpg



depo
11sdzxz.jpg


ve elektrik tesisati, karburator vs..
313p452.jpg


24v60xw.jpg



4 silindir 4 karburator (yani 4 borazan :))
2z8vl1f.jpg



bir suru kablo/terminal farin icine gizlenmis
2ewgk7b.jpg



biraz temizlik,
11jnimh.jpg



su anki halimiz
z3joh.jpg
 
Katılım
6 Nis 2010
Mesajlar
53
0 dan yetiştirecek eleman lazım sa beni yanına al hocam :) boş bir levha gibiyim :):)
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
75
diger calismalarinizdan sadece birisini inceleyebildim, geri kalanini gun sonunda umarim, gerek imkanlariniza gerekse kabiliyetinize imrenmemek mumkun degil, kisa bir sure icinde makine muhendisliginden mezun olucam, bu surecte en kucuk atolyelerden, turkiyenin en buyuk beyaz esya ureticilerinden birisinin argesi dahil cok cesitli yerlerde calistim, staj yaptim, bulundum vb... bunun sonucunda gerek imkanlar acisindan gerekse teknik yeterlilik acisindan bulundugunuz noktaya erisebilecek cok az insan oldugunu dusunuyorum, ozellikle garajinizdaki teknik ekipmani turkiyede bircok atolyede bulmak imkansiz malesef...

gecen yaz boyunca californiyadaydim, ordaki atmosferi kokladiktan sonra ortaminizi biraz hayal edebiliyorum ve o gunleri cok ozluyorum, yaptiginiz isten cok keyif aldiginiz belli, yerinizde olmayi istedim, tadini cikartin ve firsat buldukca bizimle paylasin ki bizde tadini cikartalim..

su anda ise yine egitim icin fransadayim, tr-usa-eu arasinda yeterince gozlem yaptigimi dusunerek, sizin bahanenizle nacizhane bir tespitte bulunmak istiyorum: usa deki imkan ve hayat sartlarini dunyanin hic bir yerinde bulmak mumkun degil ama burda onemli olan bu sartlari sonuna kadar kullanabilmek oluyorki sizin fazlasiyla bunu yaptiginiz ortada, avrupada ise anlam veremedigim bir pahalilik ve sasirtici bir brokrasi -bir cok alanda, ozellikle bankacilik gibi, turkiyeden cok daha fazla brokratik surec- (ozellikle fransa ozelinde) var, teknik anlamda da bu denli rahat ve yaratici projelere imza atacak yeteneklerle henuz karsilasamadim burda, keske mumkun olsa CA daki imkanlari turkiyede saglayabilsek, nice yaratici, yapmasi ve takip etmesi keyifli projeleri hayata gecirebilsek...
bu kadar sitemden sonra yeni proejenizde bir kez daha bir eser yaratacaginiza emin olarak, size keyifli calismalar diliyorum...
ayrica calismlarinizi daha toplu olarak takip edebilecegim bir blog sayfaniz var ise adresini paylasabilir misiniz?
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
'' Angel Spear ''

Önceki projelerini de büyük bir beğeni ile okuyup, izledim..::gazete::


Yaşamları boyunca musluk contası dahi değişmemiş;
eline çekiç , pense alet edevat almamış,hiç üretmemiş,
devamlı tüketmiş ve üretene destek olmamış kişi veya
kişiler zaman zaman seni eleştirmekte ve tabiki bundan
sonra da acımasızca eleştireceklerdir..

Bence bu kişilere cevap verip zamanını harcamamalısın..
O saygısız kişilere cevap vermek; değer vermek anlamı
taşır. Senin bilgi ve emeğine değer vermeyene bence;
hiç cevap vermemelisin.

Bu konuda seni eleştirecek kişinin bilgi düzeyinin ve
el becerisinin
en az senin kadar veya sana yakın
düzeyde olması gerekir.

Aksi halde ise kimsenin emeği eleştirmeye hakkı olduğunu
düşünmüyorum.

Beğenmeyen başka sayfaya gider..


Kim ne derse desin !... sen zaten bu yola baş koymuşsun , devam
edeceksin vede etmelisin. Bu yolda başarılarının devamını diler, yeni
projelerini sabırsızlıkla beklediğimizi bilmeni isterim..

::tutkuy::
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Burnuma güzel kokular geldi :)Angel spear yeni projende kolaylıklar diliyorum..
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
tesekurler arkadaslar, vakit oldukca elimden geleni yapicagim,




mekandaki torna tezgahıda çok orijinal!

benimde cok sevdigim bir makinam, ikinci dunya savasi donemi, 1944 yapimi atlas 10" (25.4 cm)
12572bd.jpg



0 dan yetiştirecek eleman lazım sa beni yanına al hocam :) boş bir levha gibiyim :):)
Bir gun yolun duserse beklerim, ama sen yinede bu isleri seviyorsan vaktinde varsa sac plaka bul bide cekic bir seyler yarat, vaktin nasil gectigine inanamiyacaksin ustelik cok seyde ogreneceksin (bu fikri veriyorum cunku aynisini bende yaptim halada yapmakdayim), sevgiler tanturk

'' Angel Spear ''

Önceki projelerini de büyük bir beğeni ile okuyup, izledim..::gazete::


Yaşamları boyunca musluk contası dahi değişmemiş;
eline çekiç , pense alet edevat almamış,hiç üretmemiş,
devamlı tüketmiş ve üretene destek olmamış kişi veya
kişiler zaman zaman seni eleştirmekte ve tabiki bundan
sonra da acımasızca eleştireceklerdir..

Bence bu kişilere cevap verip zamanını harcamamalısın..
O saygısız kişilere cevap vermek; değer vermek anlamı
taşır. Senin bilgi ve emeğine değer vermeyene bence;
hiç cevap vermemelisin.

Bu konuda seni eleştirecek kişinin bilgi düzeyinin ve
el becerisinin
en az senin kadar veya sana yakın
düzeyde olması gerekir.

Aksi halde ise kimsenin emeği eleştirmeye hakkı olduğunu
düşünmüyorum.

Beğenmeyen başka sayfaya gider..


Kim ne derse desin !... sen zaten bu yola baş koymuşsun , devam
edeceksin vede etmelisin. Bu yolda başarılarının devamını diler, yeni
projelerini sabırsızlıkla beklediğimizi bilmeni isterim..

::tutkuy::

Haklisin, enerjimizi positiv yonde kullanmaliyiz.
kendimi ileri bir duzeyde gormuyorum, sadece yaptiklarimi severek yapiyorum ve elimden geldigince belli bir disiplinde tutmaya calisiyorum.
herzaman farkli yorumlar olucakdir, onlarda bu forum ortaminin tuzu/biberi :)

tesvigin icin tesekurler Şeyh Şamil
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
238
Sac plaka paslanmaz plaka satış satış sonrası destek verilir şaka bi yana rulo sac satışı yapıyorum istanbul edirnekapıda yerimiz isteyen olursa plaka sac konusunda yardımcı olurum arkadaşlar.
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
Sac plaka paslanmaz plaka satış satış sonrası destek verilir şaka bi yana rulo sac satışı yapıyorum istanbul edirnekapıda yerimiz isteyen olursa plaka sac konusunda yardımcı olurum arkadaşlar.

oh super, aluminyum 3003 serisi var mi :) saka bi yana orda olsaydim musterin olurdum.
 
Katılım
17 May 2010
Mesajlar
13
angel spear, gerçekten çok başarılı projelere imza atıyorsun. imrenerek takip ediyorum. keşke türkiyede olsaydın :)

benim gerçekten merak ettiğim bir konu var. motorları bu şekilde kesip biçip, elden geçirirken, parçaları nasıl temin ediyorsunuz? Bende motorumda bazı noktaları değiştirmek istiyorum istediğim değişikliği yapmak için uygun parçayı nasıl bulurum, uygun parça bulamazsam nasıl uydururum hiç bilmiyorum. Doğrudan, kes-kaynat yöntemi yeterli oluyor mu?
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
angel spear, gerçekten çok başarılı projelere imza atıyorsun. imrenerek takip ediyorum. keşke türkiyede olsaydın :)

benim gerçekten merak ettiğim bir konu var. motorları bu şekilde kesip biçip, elden geçirirken, parçaları nasıl temin ediyorsunuz? Bende motorumda bazı noktaları değiştirmek istiyorum istediğim değişikliği yapmak için uygun parçayı nasıl bulurum, uygun parça bulamazsam nasıl uydururum hiç bilmiyorum. Doğrudan, kes-kaynat yöntemi yeterli oluyor mu?

selam RAHIP
mumkun oldukca parcalari kendim imal ediyorum, ihtiyac duyduklarimin (parca, malzeme, makina vs..) tamamini online siparis veriyorum kendi yerime getirtiriyorum.

uydurma, kesme bicme islerini bobbercycle'a danisabilirsin kendisi tr, istanbulda asagindaki topikde projesini gorebilirsin
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...f]/76033-turkiyenin-ilk-hardtail-projesi.html

tesekurler,
alp
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
The Whip ve Porsche iyi arkadaş olmuşlar sanırım :)

Elinize sağlık çok güzel bir iş çıkacak..
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
depolarin tasarimlari

The Whip ve Porsche iyi arkadaş olmuşlar sanırım :)

Elinize sağlık çok güzel bir iş çıkacak..

tesekurler,

.
.
.


Benzin ve yag deposu tamami ile el yapimi aluminyumdan imal edicegim, bir onceki projede yuvarlak hatlar kullanmisdim bu farkli olucak :)

3d'de benzin deposunun formunu gorebilirsiniz. gorsel anlatim icin render yapmadim, su asamadaki ihtiyacim olan sablonlar icin kullanicagim.

2i0doch.jpg


buda yag deposu

14m6qrt.jpg


genel olarak design bu, bircok duzlemin farkli acilarla bir araya gelmesi ile olusturulan bir form yarattim. Bazi detaylari ilerde ekleyecegim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------

tabiki o bilgisayarda cizdigim formlarin gercek hayatta yapabilmem icin bazi aletlere ihtiyacim olucak, bunlardan biri sheet metal brake, sac bukme aleti (tam adini bilen yazar)

bunu kendim yapmaya karar verdim cunku istedigim ozelliklerde olanini bulamadim, coguda cok buyuk,
Neyse asagidaki parcalari hurda fiyatina burdaki sanayideki malzemeciden aldim.

350vw5c.jpg


ve biraraya getirmeye basladim:
e7lz6v.jpg


sm6gs5.jpg


29yji80.jpg


16huvya.jpg


ve karsinizda sac buken :)
2rqooeg.jpg


ilk test sonuclarindan memnunum
mmwpcg.jpg


21jrnk3.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------

elbette bilgisayardaki tasarimi aluminyumdan son halini yapmadan styrofoam'dan mokapini hazirlayip motorun uzerine koydum, boylelikle deponun diger komponentlerle olan orantisini kontrol ettim ona gorede bilgisayarda ufak tefek degisiklikler yapdim,

2h52v4g.jpg


10x50g8.jpg
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
yag ve benzin deposunun yapimi

elimdeki cb'nin yeni deposu :)

2ikb0k7.jpg


printer'dan baski alinip sablonlarin hazirlanmasi


aluminyuma sablonlarin gecirilmesi
2uz8h3p.jpg


kesim
2jceeja.jpg


v4rugx.jpg


29gkk5c.jpg


.
.

benzin deposunun bukum islemleri
5dpac0.jpg


2wp88ya.jpg


j9yow6.jpg


.
.
.

yag deposu hassas bukum ve duzeltmeler
1zsxp4.jpg


yag deposunun tig'le puntalanmasi
24owt4p.jpg


alt arka puntalanmis hali
2j0doja.jpg


alt on puntalanmis hali
140eo1t.jpg


birlesme yerlerinin kaynatilmasi
[YT] <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7UrY3HrKcYk&hl=en_US&fs=1&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7UrY3HrKcYk&hl=en_US&fs=1&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> [/YT]



zimpara ile kabasinin alinmasi
9gzo09.jpg


11lhlk6.jpg


ege ile koselerin duzeltilmesi
dxzgja.jpg


2h379ec.jpg


yag deposu:
pek isik yok, ama yinede hic yokdan iyidir, yuzey temizlemesi henuz yapilmadi. scotch-brite/wd40 ile finish yapicagim.
2na4dmp.jpg


2mergcl.jpg


28194pz.jpg


bakalim bu hafta benzin deposunuda bitirebilecek miyim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst