Geçmiş olsun....bende ufakta olsa ilk kazamı yaptım bu sabah..
Allahtan scooter ımı kullanıyordum..kadıköy deniz otobüsleri çıkışında ağaçlık yolda giderken sağa dönüşte yol pek görünmüyor..Sağolsun motorsiklet düşmanı araçlardan biri olan taksici arakadaş (Otobüs ve minübüsler müttefikleridir. ) dönüşü dar alınca, çarpmışmayı önlemek için , altımdan motoru attım..1-2 metre yerde sürüklendi, ama ben allahtan dengemi kaybetmeden, ayakta dik kaldım... ve çin motorlarına çamur atanlarınada iyi ders oldu ,sadece sinyal kırıldı, gövde sağlam..neyse bende,motorumda,iyiyiz.....
Eminim herkes biliyordur ama kesinlikle TAKSİ, OTOBÜS ve MİNİBÜSLERDEN uzak durun..ve mümkünse onların kullandığı yolları kullanmayın(Minübüs yolu mesala)..
Emniyetli sürüşler..( Ya da İyi şanslar,çünkü siz ne kadar düzgün sürsenizde, mal müdürü çok etrafta..örnek evvelsi gün mecidiyeköy viyadüğünden uçup, aşağı bi arabanın üstüne düşen kamyonet..)