ozzymania yeni üyemiz kaza geçirdi

Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
çok geçmiş olsun.. allahtan acil şifalar diliyorum arkadaşlara..
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
14
Geçmiş olsun....bende ufakta olsa ilk kazamı yaptım bu sabah..

Allahtan scooter ımı kullanıyordum..kadıköy deniz otobüsleri çıkışında ağaçlık yolda giderken sağa dönüşte yol pek görünmüyor..Sağolsun motorsiklet düşmanı araçlardan biri olan taksici arakadaş (Otobüs ve minübüsler müttefikleridir. ) dönüşü dar alınca, çarpmışmayı önlemek için , altımdan motoru attım..1-2 metre yerde sürüklendi, ama ben allahtan dengemi kaybetmeden, ayakta dik kaldım... ve çin motorlarına çamur atanlarınada iyi ders oldu ,sadece sinyal kırıldı, gövde sağlam..neyse bende,motorumda,iyiyiz.....

Eminim herkes biliyordur ama kesinlikle TAKSİ, OTOBÜS ve MİNİBÜSLERDEN uzak durun..ve mümkünse onların kullandığı yolları kullanmayın(Minübüs yolu mesala)..

Emniyetli sürüşler..( Ya da İyi şanslar,çünkü siz ne kadar düzgün sürsenizde, mal müdürü çok etrafta..örnek evvelsi gün mecidiyeköy viyadüğünden uçup, aşağı bi arabanın üstüne düşen kamyonet..)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kaza yapan arkadaşlarımıza çok geçmiş olsun allah tekrarını göstermesin.alperinde dediği gibi.lütfen biraz dikkatli olalım arkadaşlar.motorculuk illede hızla kanıtlanmaz.telefisi olmayan olaylarla karşılaşmayız inş.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Çok geçmiş olsun.Ucuz atlatmışlar.Orası çok tehlikeli biryer.Geçende Fazer'Li kardeşimizi kaybetmiştik o bölgede.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
öncelikle üzüldüm, çok geçmiş olsun iki arkadaşa da. Benim bir düşüncem var, eğer yeni kullanan arkadaşalrı grup liderinin arkasına yerleştirsek hem ani gaz ve frende arkadakiler kendilerini kollayabilir hem de yeni kullanan arkadaş geniş bir görüş mesafesine sahip olup yola daha iyi konsantre olabilir. Bunu uygulamaya çalışsak daha iyi olur onlar deneyim kazanır. Biz nasıl olsa gezmeye gidiyoruz hem ona veya motoruna birşey olsa zaten durup bekleyeceğiz eski motorcuların önce gitmesine gerek yok bence.:cat:

Burak bu fikrine katılıyorum,gerçektende yeni başlayan arkadaşlarımızın grup
sürüşünde deneyimleri olmadığı için bilmeden diğer arkadaşlarınıda tehlikeye atabildikleri durumlar olabiliyor.:cat:

Ozan kardeşimize ve artçısına acil şifalar dilerim,Alper sen ulaşabiliyorsan durumunu bildirirsin bize.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bunula geçmiş olsun arkadaşlara
şükür ki kırıklarla,sıyrıklarla atlatmışlar...
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Büyük geçmiş olsun ; en kısa zamanda , bir an evvel iyileşsin diyorum...

Allah başka kaza vermesin...
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
92
Hey allah yaa çok geçmis olsun arkadaslar. Umarim bu son kazasi olur :/ iyi sansiniz bol olsun :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst