ÖZGÜRCE dolaşmak istiyoruz çokmu

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Arada sırada denizli mt ile toplanıp pamukkaleye doğru teker çeviriyoruz yolun hız limiti 70 bide hızlarımızı 70 de kitleyip gidiyoruz arkamızdan en çok dolmuşçular,özel yolcu taşıyan şirketler bide lüks araçlar öldürecesine yaklaşıyoarlar o zaman da motoruma taktığım 3lü havalı korna ve h4 philips beyaz ampulümün arkadan karşımına maruz kalıyolar fakat ben bıktım onlar bıkmadı bizleri taciz etmekten ......itiraf ediyim bi ara şu buji olayı bayabi kafayı takmıştım ama sonradan ;) aklıma bi fikir geldi taciz mi ediyo hemen sağa çekiyorum araç beni kazaya sebebiyet verdirmek için yolun kenarına atttı ondan sonra ola kesin merkeze kadar buyrun bi çay ikram edelim genç...vııınnn karakola pc başından tuatanak ceza 1 ay sonra aklı başına gelir fakat her zaman şans bizden yana olmayada bilio polis çağırcak canımız bedenimizden ayrılmış da olabilio yani size anlatma isteğimim olay sizde ben gibi sıkıştırılıyorsanız hiç çekinmeyin korkmayın 155 arayın ilgilensinler inş yanınıza yunus gelir :D o bizlerden daha ii anlıo


özgürce dolaşmak istiyoruz lütfen sıkıştırılınca 155 arayın ve ceza yazdırın içimizdeki magandaları cezalandıralım onlar bizleri yoketmeden :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Arada sırada denizli mt ile toplanıp pamukkaleye doğru teker çeviriyoruz yolun hız limiti 70 bide hızlarımızı 70 de kitleyip gidiyoruz arkamızdan en çok dolmuşçular,özel yolcu taşıyan şirketler bide lüks araçlar öldürecesine yaklaşıyoarlar o zaman da motoruma taktığım 3lü havalı korna ve h4 philips beyaz ampulümün arkadan karşımına maruz kalıyolar fakat ben bıktım onlar bıkmadı bizleri taciz etmekten ......itiraf ediyim bi ara şu buji olayı bayabi kafayı takmıştım ama sonradan ;) aklıma bi fikir geldi taciz mi ediyo hemen sağa çekiyorum araç beni kazaya sebebiyet verdirmek için yolun kenarına atttı ondan sonra ola kesin merkeze kadar buyrun bi çay ikram edelim genç...vııınnn karakola pc başından tuatanak ceza 1 ay sonra aklı başına gelir fakat her zaman şans bizden yana olmayada bilio polis çağırcak canımız bedenimizden ayrılmış da olabilio yani size anlatma isteğimim olay sizde ben gibi sıkıştırılıyorsanız hiç çekinmeyin korkmayın 155 arayın ilgilensinler inş yanınıza yunus gelir :D o bizlerden daha ii anlıo


özgürce dolaşmak istiyoruz lütfen sıkıştırılınca 155 arayın ve ceza yazdırın içimizdeki magandaları cezalandıralım onlar bizleri yoketmeden :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

Sen açmasan da polisler kamu davası açacaktır.Ve aylar sonra bir hiç için boşyere mahkemeye gidip gidip geleceksin.En sonunda bıkıp şikayetini geri alacaksın.Ve elinde kocaaa bir hiç olacak :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
@ BLACK_ICE

İyi hoş ta imzanda
"THE AMERİCAN UNİVERCİTY MOTOSİKLET TEAM LEADER"

yazmışsın ama üniversite öylemi yazılır ingilizce :silent:
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
@ BLACK_ICE

İyi hoş ta imzanda
"THE AMERİCAN UNİVERCİTY MOTOSİKLET TEAM LEADER"

yazmışsın ama üniversite öylemi yazılır ingilizce :silent:


dertmi bu şimdi,konu ile ilgili bi konumu?neden illa karşınızdaki kişilerin kusurlarını ararsınız anlamıyorum

yazının devamında "bide üniversite öğrencisi olucaksın" demeyi unutmuşsunuz sanırım:farao:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
dertmi bu şimdi,konu ile ilgili bi konumu?neden illa karşınızdaki kişilerin kusurlarını ararsınız anlamıyorum

yazının devamında "bide üniversite öğrencisi olucaksın" demeyi unutmuşsunuz sanırım:farao:

Konu amacına ulaşmış zaten..
Evet dert ettim..
Evet unutmuşum..
Birde üniversite öğrencisi olacak!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlığın sonunda "cokmu" yazıyor ya bence coq :)

gelsin buraya yorum yapsın coq :mrgreen:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
ben sıkıştılmaktan arkadaşlarımı kaybetmekten bıktım artık arkdaşlar nolur sizi sıkıştıran trafikte hata yapanları lütfen 155 e bildirelim bildirelim ki trafikdeki 4 tekerlekli ayılardan kurtulalım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben sıkıştılmaktan arkadaşlarımı kaybetmekten bıktım artık arkdaşlar nolur sizi sıkıştıran trafikte hata yapanları lütfen 155 e bildirelim bildirelim ki trafikdeki 4 tekerlekli ayılardan kurtulalım

çok ütopik bir düşünce,, buda dünyaya yakışmaz ütopya ya yakışır :mrgreen::mrgreen:

ayılar biter mi???????
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst