Özel Tank Pad Yapımı İşde Arkadaşlar Nasıl Olmuş

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
ben neyi ısıtcam simdi plastik sefaf şeyimi tank pade göre kesim yaaprım üstüne korum daha sonra üstünden ütü ile ısıtacam mı
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
iki tarafı yapışkanlı bant alıyorsun önce.ondan sonra tank pedin üst yüzeyini ince pvc kaplatıyorsun.o bantı kullanarak yapıştırıyorsun.o seni az biraz idare eder.ondan sonra kalıcı çözüm bulup banada haber veriyorsun.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar ist,güngörende özel tasarı her boy ve ebatta yapılan bır yer var bıldıgım,
hemde gayet orj imalat,
adam matbağacı,

isteyen olursa msn adresini vwerebilirim.

hatta geçen yıl ben yaptırmıştım ve PAŞALI diye yazdırmıştım,

maya baskı firma ismi...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Dışarıda satılan mine denilen maddeden alıp sertleştiriciyle karıştırıcaksın.... Sonra yaptığın kartı sınırlarından düzgünce kesip karışımı düz bir zeminde karta yayacaksın..Ama çok yayma.... Kalın olmasın... Daha sonra evdeki fırını 50 dereceye getir 2 saat içine at..Ama tamamen düz bir ortam olması lazım..Yoksa akar.... 2 saatin sonun da tank pad in hazır...:cat:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
ramazan abi cok saol inş başarabiliriz

serkan arkadaşım biliyorum da cok para istiyorlar 40 ytl istemişti




alp_tunay kardeşim cok saol ama mine denen madde nası bişi nerden satılır sertleştirici de vardır galiba mineyi satan yerde
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben tam çözemedim, nasıl kaplanıcak bu plastikle, yada kim kaplicak?
kendin kaplicaksan gerekli malzemeler nerden temin edilior?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Mine dediğim malzeme sıvı şeklinde satılıyor.... Sertleştiricisi de..... Sanırım Bayrampaşada satılıyor.... Bu eşantiyon anahtarlık falan yapan yerlere malzeme veren yerlerden sormak lazım.... Veya onlardan biraz temin etmek... :cat:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
anladım ama galiba zile gibi kücük bi şehirde yoktur forumdan bi arkadaş alsada bol miktarda ücretli yapsa yapsa yollasane güzel olur
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Orda da eşantiyon işi yapan reklamcılar vardır...Onlardan az bir miktar isteyebilirsin...... :cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
serkan arkadaşım biliyorum da cok para istiyorlar 40 ytl istemişti


arkadaşım ben 20 lıraya yaptırmıstım orj boyutlarının 5 cm buyugu olmuştu ben istedıgım ıcın,

normalde 10 lıradan başlıyordu fıtayları ve dediğim gibi 50 lıralara kadar cıkıyordu,

bılen bilir kanuni tıger motorun deposunun boyutlarını,
adam o depoya özel pad yaptırmış 40 lıraya,

resmen devasa boyutta idi,

sen yınede bı gorus istersen...
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
ozalitçiye git yaptıgın tasarıma uygun etiket seç ve üstüne baskı yaptır ..
ben kask tasarımarımı ve sticker tasarımlarımı kendim yapıorum
mat siyah kaskımı çok güzel ve sade desenler yaptım bir ara resmini atarım...
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
serkan kardeş anladım bi görüseyim bana msn adreisin yollada eger arkdaşların dedini yapamazsam o yolu denerim artık


iyireklam10 : cok saol aynı şekilde benimde kaskım var siyah mat bende yapmak istiyorum yardımcı olursun bi konu acarsan onun icin sevinirim
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
serkan kardeş anladım bi görüseyim bana msn adreisin yollada eger arkdaşların dedini yapamazsam o yolu denerim artık


iyireklam10 : cok saol aynı şekilde benimde kaskım var siyah mat bende yapmak istiyorum yardımcı olursun bi konu acarsan onun icin sevinirim

tabiki olurum
bir ara resimlerini çekip atayım istenilen stickeri yapmak mümkün.. komple kaplamak zor iş mümkün ama :)
genelde desen ve yazı tarzı şeyler yapıyoum..
resimleri çektiğimde atarım
hoşunuza giderse nasıl yapıldığınıda anlatırım...
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
tmm teşekürler ama ayrı bi konu acarsan başka arkadaşlara da yardımcı olacaktır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst