Özel Tank Pad Yapımı İşde Arkadaşlar Nasıl Olmuş

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
mrb kendim phoshopla yaptım ve karta basıp üstünü plastik ile kaplıyorum ve depoya yapıstırıyorum iste resim sizce nasıl öneriniz daha ne eklenebilirdi yazı vs vs


 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Muhteşem olmuş adaş şunun 26'sınını yap da yola:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
super olmuş adaş bana photoshop yapimi gibi gelmedi ama guzel

onun yerine photo filtre ile daha guzel şeyler yapabilirdin
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
simdilik böyle yeter 3 ay sonra dha güzelini yaaprım :D sizlere de yapmak isterim ama 1 saatdan fazla bi zamanımı alıyor ama işi ilerletirsem özel satıs yapacam :mrgreen:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
yapıştırılmış halide var mı yoksa daha yapıştırmadın mı?
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Eline sağlık arkadaşım photoshop kullanan biri olarak:bounce:
Bendemi yapsam acaba kendime :wiinkk:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
teşekürler arkadaşlar yapıştırmadım 2,3 güne yapıstırırım resmini korum buraya
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
güzel olmuş eline sağlık ama hazır yapmışken kesiminide değiştirseydin yani standartlara çok benzemiş, madem özel tasarım tamamen özel olsun dahada güzel olur bence ;)
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
arkadaşlar cok teşekür ederim ama üzerine şefaf plastik bişi yapmam lazım bügün yapmaya calıstım olmadı nasıl yapabilirim sizce
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesim işlemini o meçhul ,şefaf plastikle beraber yapıp kenarları pahlı yap bence.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanırım onu ütüyle yani bir madde üzerinde ısıtıp kaplıyolar,yapıştırma görüntüyü bozar:cat:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
güzel düşünmüşünde yapım aşamaları biraz zahmetli olmazmı yaww şeffaf plastik filan çok zor olucak gibi
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
evet orası zor ütüyle yapsam plastige ütü yapışmaz mı normalde özel tank padler maya baskı ile yapılıyor onun da maliyeti cok para makinesi olması lazım değişik fikri olan varmı
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Isıtmaktan başka çaren yok adaş ne yap ne et ısıt onları ,hadi yapda yolla bekliyorum:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst