Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
mrb kendim phoshopla yaptım ve karta basıp üstünü plastik ile kaplıyorum ve depoya yapıstırıyorum iste resim sizce nasıl öneriniz daha ne eklenebilirdi yazı vs vs
simdilik böyle yeter 3 ay sonra dha güzelini yaaprım sizlere de yapmak isterim ama 1 saatdan fazla bi zamanımı alıyor ama işi ilerletirsem özel satıs yapacam :mrgreen:
güzel olmuş eline sağlık ama hazır yapmışken kesiminide değiştirseydin yani standartlara çok benzemiş, madem özel tasarım tamamen özel olsun dahada güzel olur bence
evet orası zor ütüyle yapsam plastige ütü yapışmaz mı normalde özel tank padler maya baskı ile yapılıyor onun da maliyeti cok para makinesi olması lazım değişik fikri olan varmı