zenci Katılım 7 Tem 2007 Mesajlar 195 17 Tem 2007 #21 puha cok süper eglencelı varya bırakamadım bi ara ama kazalar süper bariyere çarptım arabadakiyle kavge ediyo:queen:
puha cok süper eglencelı varya bırakamadım bi ara ama kazalar süper bariyere çarptım arabadakiyle kavge ediyo:queen:
motopirate Katılım 7 Nis 2007 Mesajlar 637 17 Tem 2007 #22 bu nasıl oyun ya.hiç bi amacı yok mu bunun.çok sıkıcı.:farao:
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 17 Tem 2007 #23 Bitirdim....Ama yarım saatimi aldı..:mrgreen:
enis89 Katılım 30 Kas 2005 Mesajlar 613 17 Tem 2007 #24 Ben Bitirdim ama cok ilginc bu arabadaki herif sürekli refüj vs dinlemiyor bana bagiriyor :queen:
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 17 Tem 2007 #25 Bide hep aynı adam bağırıyor...Bağırma memurumudur nedir?.....
Gusso Katılım 16 Tem 2007 Mesajlar 27 17 Tem 2007 #26 cok guzel bı oyun bu ya hahah carptıktan sonrakı adamlar cok komedı sagolasın :9
ozrace Katılım 29 May 2007 Mesajlar 3,302 17 Tem 2007 #27 ben çok rahat oynuyorum eee istanbul trafiği tecrübemiz var nasılsa:queen:
tatarx Katılım 13 Tem 2005 Mesajlar 449 17 Tem 2007 #28 paylaşım için teşekkürler ama çok iğrenç bir oyun komtan acaip sıkıcı :farao:
Gürkan Anbarlı Katılım 12 Nis 2003 Mesajlar 824 18 Tem 2007 Konu Yazar #29 :cherry: Trafikten sıkılanlar piste buyursunlar; http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/33939-[oyun]-start-drive.html
:cherry: Trafikten sıkılanlar piste buyursunlar; http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/33939-[oyun]-start-drive.html
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 18 Tem 2007 #30 Bu ne yaaaaaaaaa, dakika bir gol bir adama geçirdim, dövüyodu az kalsın :queen:
denizcimuzaffer Katılım 3 Kas 2006 Mesajlar 2,854 18 Tem 2007 #31 heheheh, hiç bu kadar zevkli ve çok kaza yapmamıştım pisttekinde motur çok pis yatıyor yaavv:queen: