[Oyun] İki Tekerle Trafikte / Two Wheeler Trauma

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
195
puha cok süper eglencelı varya bırakamadım bi ara ama kazalar süper bariyere çarptım arabadakiyle kavge ediyo:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bitirdim....Ama yarım saatimi aldı..:mrgreen:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Ben Bitirdim :) ama cok ilginc bu arabadaki herif sürekli refüj vs dinlemiyor bana bagiriyor :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bide hep aynı adam bağırıyor...Bağırma memurumudur nedir?.....:p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
27
cok guzel bı oyun bu ya hahah carptıktan sonrakı adamlar cok komedı sagolasın :9
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ben çok rahat oynuyorum eee istanbul trafiği tecrübemiz var nasılsa:queen:
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
paylaşım için teşekkürler ama çok iğrenç bir oyun komtan acaip sıkıcı :farao:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bu ne yaaaaaaaaa, dakika bir gol bir adama geçirdim, dövüyodu az kalsın :queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
heheheh, hiç bu kadar zevkli ve çok kaza yapmamıştım:p
pisttekinde motur çok pis yatıyor yaavv:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst