- Katılım
- 6 Ağu 2006
- Mesajlar
- 21
hehe gerçekten çok iyi olmuş
şu komik fotoları görmeyenler görsün diye hareketlendirdim
sayende gördüm,sağol:rendeer:
NİYE ÖYLE DİYOM BABOCAN ADAMDAKİ YARIŞCI CİDDİYETİNE BAKSANA HEMEN KALKIŞ YAPACAK GİBİ BAKIYO..BU ARADA KULAĞIDA TABANCA ATIŞINDA..WALLA BİDAHA BAKIN DERİM..süper ya bende klozet olayına çok güldüm gerçekten işin cıvkını çıkartmışlar
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: