Oyle Kolay Ogrenilse!

Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
son foto korkunç bişe,kamyon yan yatıyo ve altında kalanlar var:pale:
diğerleri hoş bi derleme olmuş,sitede öncedende teker teker ayrı olarak görmüştüm,ama bir arada güzel olmuş:cat:
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
24
ya ilk resimi kafasına elma düşen adam :p görse yıkılır heralde.O öyle nasıl gidiyo yaaaa.
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
126
klozettekini ben de yaparım ama kaskla zor olur. diğerleri biraz kasar.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
süper ya bende klozet olayına çok güldüm gerçekten işin cıvkını çıkartmışlar
:) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NİYE ÖYLE DİYOM BABOCAN ADAMDAKİ YARIŞCI CİDDİYETİNE BAKSANA HEMEN KALKIŞ YAPACAK GİBİ BAKIYO..BU ARADA KULAĞIDA TABANCA ATIŞINDA..WALLA BİDAHA BAKIN DERİM..

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geldiği ve sayfa düzeninde kargaşa yarattığı için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir butonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: BBRR **************
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
son fotograf ne öLe yahu :silent: aLtta kaLanın canı çıksın hesabı :)
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
187
süper komik arkadaşım paylaşım için tşk...
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
zuahahahahahahahha muahahahahahhahaahh hahahahahahahahahahahhaha
yav cok deli fotolar bunlar hele bisiklettekiler harika bende kendimi bazen olee bisikletle fantezi fln ama o kadr abartı degil sadce fantesi kuruyodum.Kendimi motor ustunde gibi hissediydum:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst