Çok afedersin ağzımızla kuş tutsak ta bu iş düzelmez ve düzelmeyecek.üretim yok, tüketim çok.nüfus sürekli artıyor.işsizlik hat safhada.Bakamyın Avrupa bizi kıskanıyor diyenelre.Zengine herşey güzel bu devirde.şu an 2 motorum var.Ve kendi yağımda kavurulup iyi kötü biniyorum.Yeni model alabilir miyim.Kredi mredi bi şekilde belki evet.bunun cevabını sandıkta verelim.duyar kasmakla olmuyor malesef.