Otomobile sığmayan 9 kişi, motosiklete sığdı..
bunları yapan insanları görünce; hep, kazara bunlara çarpabilecek dörtteker sürücüsünün, hakim önünde bilmem kaç cana malolan kaza nedeniyle sürüm sürüm sürünebileceği aklıma geliyor. çoğumuz, hem araba, hem motosiklet sürüyoruz. arabada iken; bu şekilde motor kullanan (......ların) bizleri nasıl tehlikeye attığını görebiliyor musunuz ? bu şekilde (2 den fazla kişiyle..) sürenler;aslında trafikte , kendilerini değil diğerlerini tehlikeye atıyorlar. kendilerinin ,ben şahsen insanlıktan nasip aldıklarını falan zannetmiyorum, düpedüz kanun nizam tanımaz, küstah, insanlara saygısız ve aile ocağından terbiye almamış yaratıklar..toplum da bunları terbiye etmekte çok zorlanıyor çünkü adamlar sadece sırıtarak bakıyorlar, size.. temennim, bu yaptıklarını acı tecrübelerle öderler ve de böylece, birer birer, başkalarını istemedikleri risklere sokmaktan ve onların haklarına tecavüzden vazgeçerler..