Otomobile sığmayan 9 kişi, motosiklete sığdı

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ya şu olabilirmi?:Trafik kanununa göre;"IZH motosikletlerine sepet takınca kapasitesi 9 kişidir":mrgreen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
31
Otomobile sığmayan 9 kişi, motosiklete sığdı..

bunları yapan insanları görünce; hep, kazara bunlara çarpabilecek dörtteker sürücüsünün, hakim önünde bilmem kaç cana malolan kaza nedeniyle sürüm sürüm sürünebileceği aklıma geliyor. çoğumuz, hem araba, hem motosiklet sürüyoruz. arabada iken; bu şekilde motor kullanan (......ların) bizleri nasıl tehlikeye attığını görebiliyor musunuz ? bu şekilde (2 den fazla kişiyle..) sürenler;aslında trafikte , kendilerini değil diğerlerini tehlikeye atıyorlar. kendilerinin ,ben şahsen insanlıktan nasip aldıklarını falan zannetmiyorum, düpedüz kanun nizam tanımaz, küstah, insanlara saygısız ve aile ocağından terbiye almamış yaratıklar..toplum da bunları terbiye etmekte çok zorlanıyor çünkü adamlar sadece sırıtarak bakıyorlar, size.. temennim, bu yaptıklarını acı tecrübelerle öderler ve de böylece, birer birer, başkalarını istemedikleri risklere sokmaktan ve onların haklarına tecavüzden vazgeçerler..
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
zaten bir araca en fazla binme rekoru hep şanlıurfadan cıkıyo niyeki,daha öncede otobüse koyunları bindirmişlerdi:mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
59
burası türkiye ne zaman ne olaca nerden ne çıkaca belli olmaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canım TÜRKİYEM BEEEEEEE......................:cat::cat:

BİDE POZ VERMİŞLER YA DAYIM EL SALLIYO ÇOK BÜYÜK BİŞEY YAPMIŞLAR VUHAHAHA,ondan sonrada motor dökülünce çin malı deniyo
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst