- Katılım
- 22 Ağu 2012
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar kış ayı oldugu için motorsikletimi otobüsle taşımak istiyorum motorsikletim bajaj discover 125 acaba mercedes tourismo ya sıgarmı ?
Tecrübesi olanlar püf noktaları söylermi
Tecrübesi olanlar püf noktaları söylermi