Otobüsle motorsiklet taşımak

Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
4
Merhabalar kış ayı oldugu için motorsikletimi otobüsle taşımak istiyorum motorsikletim bajaj discover 125 acaba mercedes tourismo ya sıgarmı ?

Tecrübesi olanlar püf noktaları söylermi
 
Katılım
23 Eki 2015
Mesajlar
455
Merhabalar kış ayı oldugu için motorsikletimi otobüsle taşımak istiyorum motorsikletim bajaj discover 125 acaba mercedes tourismo ya sıgarmı ?

Tecrübesi olanlar püf noktaları söylermi

aynen benımde elektriklim var uzun yol yapamaz yanı otobuse yuklesek ayrıyetten kaç para ısterler yaz ayında gıdıp gelmek ıcın
110 kg bu arada
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
322
Sığar kardeşim yalnız motoru yan yatıracaklar motorun butun kısmını kartonlarla bantla
 
Katılım
10 Ağu 2015
Mesajlar
165
Merhabalar kış ayı oldugu için motorsikletimi otobüsle taşımak istiyorum motorsikletim bajaj discover 125 acaba mercedes tourismo ya sıgarmı ?

Tecrübesi olanlar püf noktaları söylermi

Benim kuzen cbf 150 yi normal bilidiğimiz büyük boy yolcu otobüsüne yan yatırmadan koydurtmuştu o zaman yolcu bileti 100 lira motorada 150 lira vermişti.
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
143
Ben 170 km lik yola 50 vermiştim benim motor lifan tay 100 du rahatlıkla sigdi yanımda halat goturmustur halatla motosikleti sabitleyip ciziksiz tasimistim. ( mobilden yazdigim için harf hatalari için özür dilerim)
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
taşıyan cok gordum aynaları ve depoyu boşaltıyolardı ama yoksa depo fullmüydü hatırlayamadım şimdi tecrübeli biri yazarsa kesin birşey söylenir :santa: . ama genel olarak taşınır 50-100 tl bi paraya taşıyolar . birde bu nakiliyecilerle konuş bence gideceği yöne gene 50-100 tlye taşır garantisi olur en azından acaba devrildimi sakatmı düşünmezsin kasası boş olan nasilsa boş para alırım diye koyuyor bu nakiliye şirketlerine bi sor derim yada şahıslara sor
 
Katılım
21 Ara 2012
Mesajlar
49
Travegolara sığırıyor ben de istanbul'dan ankara'ya cbr 250 getirmiştim. Yan yatırmaya gerek yok. Battaniye tarzı motoru komple örtecek bir şey alıp üstüne serip halatla da demirlere sabitlerseniz sıkıntı yaşamazsınız. Depoyu da boşaltmanızı istiyorlar çok az benzinle giderseniz orada uğraşmazsınız. Biraz pazarlık yaparsanız 100-150 gibi bir miktara gider sanıyorum.
 
Katılım
23 Eki 2015
Mesajlar
455
internetten araştırdım racing ler bile yatırmadan girebiliyor yatırmaya gerek yok ip götur aynalarını cıkar benzınını boşalt bu kadar
 
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
418
Motosikleti
Cruiser
En rahat travegolara sığıyor.. Bagaj kapakları açıldığında en yüksek yere rahatça motoru koyabilirsiniz, hemen yanındaki profile sıkıca bağlamakta fayda var.. Yanınıza bi battaniye ya da karton gibi birşey alın.. Bir de uzun çamaşır ipleri alın ve o demir profile deli bağlar gibi bağlayın =)) Fiyat olayı kaptana kalmış bi durum ama genellikle 2 yolcu bileti modunda fiyat veriyolar.. Şimdiye kadar 5-6 kez otobüsle motor gönderdim.. Bir de göndereceğiniz şehre giden fazla otobüs yoksa fiyatı şişiriyolar.. Mecbur gönderecek diye düşünüyolar.. Siz aklınızdaki parayı çıkarıp uzatın
''Ya tutarsa'' :mrgreen:
 
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
4
Travegolara sığırıyor ben de istanbul'dan ankara'ya cbr 250 getirmiştim. Yan yatırmaya gerek yok. Battaniye tarzı motoru komple örtecek bir şey alıp üstüne serip halatla da demirlere sabitlerseniz sıkıntı yaşamazsınız. Depoyu da boşaltmanızı istiyorlar çok az benzinle giderseniz orada uğraşmazsınız. Biraz pazarlık yaparsanız 100-150 gibi bir miktara gider sanıyorum.

çeyrek depo benzin olsa sıkıntı olurmu acaba ? neden bu benzini boşaltırmaları ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
trawegoya dik sığar. aynalar sökülecek,belki gidonuda gevşetmek gerekebilir.benzin boşalacak,değen yeler karton yada başka şeyle bantlanacak. dik vaziyette orta direklere bağlanacak. gerekli ekipmanlar aynalar için anahtar.yeterli ip yada lastik.(naylon çamaşır ipi olur) 1 m uzunluğunda bagaja koyarken ve indirirken kullanılacak tahta parçası.( motorla birlikte gidebilir.) ücret. varış noktasına 1 tam bilet parası.Bunu şöförle konuşmak lazım. diğerleri ile olmuyor.Hayırlı yolculuklar..
 
Katılım
6 May 2013
Mesajlar
141
2 kere motor taşıdım 600 lük ve vespa, üstünü battaniye ile ört iple sar, fren manetini iple bağla yahut viteste bırak bir şey olmuyor şöförede söyle virajları yavaş dönsün.
 
Katılım
31 Ağu 2015
Mesajlar
16
Mercedes Travego ile taşıyabilirsiniz motoru yatırmaya gerek yok. Kalın bir ip ve battaniye ile sabitliyorsunuz. Depoyu boşalttırmıyorlar,fazla benzin olmaması gerekiyor sallanınca bagaj hava almadığı için koku yapıyormuş. Fotoğraf ekleyeceğim bulabilirsem.
 
Katılım
1 Eki 2015
Mesajlar
230
Çok rahat sığar dostum düz şekilde ayağın üzerinde koyabilirsiniz yalnız iyi bağlamak gerek ben otogarda çalıştım bagajda kargo olarak cok motor gönderdim hemde iri yarış mototlari
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
89
ben adapazarından istanbula getirdim otobüs ile senden yanlızca bagaj ucreti istiyicekler ancak motosikletini bu içi hava baloncugu dolu şey varya hani patlatması eğlenceli olan onla falan sar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst