arkadasLar ozur vaLLa
Burada kımse kask takmıyorbende yabancıyım valla ama dusunuyom kaska takmayı arkadsLar
Hayır zaten sadece kask ve montla olacak iş değil ki bu..
motorcu dediğin kafasında kaskı sırtında deri montu cebinde a-2 ehliyeti altındada CBR ı olacak yoksa motorcu demem![]()
tabii ki de bir yerden başlaması lazım arkadaşın değil mi?
eminim birçok aile bu yüzden cocuklarına motosiklet almak istemiyor.
Biz delikanlı milletiz,bize birşey olmaz.
İş yerinde çelik burunlu ayakkabı verilir,giymeyiz.
Kesim için çelik file eldiven verilir,giymeyiz.
Kaynak için maske gözlük vardır,takmayız.
Baret verirler,ağır grliyor giymeyiz.
Bizim millet,hiç bir şey olmaz abiii.
ALLAH korur.
Bana sakat kalan bir parmak için dahi fiyat verebilecek olan varmı ?
EVET bekliyorum........
eminim birçok aile bu yüzden cocuklarına motosiklet almak istemiyor.
motorcu dediğin kafasında kaskı sırtında deri montu cebinde a-2 ehliyeti altındada CBR ı olacak yoksa motorcu demem![]()
marifetmiş gibi utanmadan şunları yapıp birde şuraya koyuyorsunuz ya taksicilerin bizleri sıkıştırmasıda haklı dolmuş şöförlerinin yol vermemeleride hatta bizi trafikte serseri yerine koymalarıda..aferin devam devam..
aferın süpersın boyle yapmaya devam et azraille kapışırsın
abi bırakın cocuk istediği gibi takılsınniye bu kadar üstüne gidiyosunuz ki
![]()