OtoBanda Mınık Bir Motor qosterim

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadasLar ozur vaLLa
Burada kımse kask takmıyor :( bende yabancıyım valla ama dusunuyom kaska takmayı arkadsLar

hala "düşünüyorum" mu?
neyini düşünüyorsun ki
biz keyfimize söylemiyoruz sana kask tak diye
hem orada kimse kask takmıyorsa bundan sana ne?
sen kendinden sorumlusun
hatanın neresinden dönersen kardır
gidip hemen bir çin çon hariç iyi bir kask+mont al kendine
sen başkalarına örnek ol
onlar bundan sonra seni başkalarına "biri var hep korumalı, ben de kullanıcam artık" diye örnek göstersinler...

ps... bu arada kaska takmiican, kaskı takıcan.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
motosiklet hakimiyetine ve tek tekere kalkarken adeta iki teker motosiklet sürer gibi rahat sürmene diyecek yok...

arkadaşların bahsettiği diğer hususlara katılmamak elde değil... dikkatli ol....
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Kendini düşünmüyorsan, seni sevenleri düşün..
Allah korusun senin ardından onların ne halde olacaklarını biraz tahmin et...
Ona göre hareket et...

İnşallah bundan sonra böyle hareketleri trafiğe açık alanda yapmassın...
Ve hareket yapıcam diyorsanda korumaların ( kask, mont vs ) tam olsun...
Olsun ki, senide haberlerde görmeyelim, yeterince dostumuzu kaybettik... :pale:

Kendinide düşünmen dileği ile :rendeer:
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
eminim birçok aile bu yüzden cocuklarına motosiklet almak istemiyor.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
eminim birçok aile bu yüzden cocuklarına motosiklet almak istemiyor.

Katılıyorum...


"Görmüyormusun motorları vızır vızır heryerden çıkıyorlar "
" Şuna bak nasıl gidiyor "
" Kaskıda yok "
" Bu motosiklet çok tehlikeli oğlum "



:farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Biz delikanlı milletiz,bize birşey olmaz.
İş yerinde çelik burunlu ayakkabı verilir,giymeyiz.
Kesim için çelik file eldiven verilir,giymeyiz.
Kaynak için maske gözlük vardır,takmayız.
Baret verirler,ağır grliyor giymeyiz.

Bizim millet,hiç bir şey olmaz abiii.
ALLAH korur.:)

Bana sakat kalan bir parmak için dahi fiyat verebilecek olan varmı ?

EVET bekliyorum........
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
Biz delikanlı milletiz,bize birşey olmaz.
İş yerinde çelik burunlu ayakkabı verilir,giymeyiz.
Kesim için çelik file eldiven verilir,giymeyiz.
Kaynak için maske gözlük vardır,takmayız.
Baret verirler,ağır grliyor giymeyiz.

Bizim millet,hiç bir şey olmaz abiii.
ALLAH korur.:)

Bana sakat kalan bir parmak için dahi fiyat verebilecek olan varmı ?

EVET bekliyorum........



kesinlikle sana katılıyorum ihtiyar :queen: :queen: bize bişey olmaz :farao:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
eminim birçok aile bu yüzden cocuklarına motosiklet almak istemiyor.

Sonuna kadar haklısın hocam ikna edemiyorum bizimkileri ama eminim motosiklet aşkıyla yapıcam bir gün.Böyle görüntüler yüzünden zaten motosiklete önyargıyla bakılıyo.Valla yenisin diye demicektim ama çok kötü kınıyorum.İnşallah düzelirsin ve aramıza gelirsin.Bari bu siteye koymayın tebrik mi edecez sanıyosunuz biraz yazıları okusanız böyle olmazya neyse

motorcu dediğin kafasında kaskı sırtında deri montu cebinde a-2 ehliyeti altındada CBR ı olacak yoksa motorcu demem:)

hocam sende cbf varya sende motorcusun nie kendine öyle diyosun:)iki teker olsunda tabi cbr olsa hiç fena olmaz
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
marifetmiş gibi utanmadan şunları yapıp birde şuraya koyuyorsunuz ya taksicilerin bizleri sıkıştırmasıda haklı dolmuş şöförlerinin yol vermemeleride hatta bizi trafikte serseri yerine koymalarıda..aferin devam devam..

çok haklısın murat abi.yha arkadaşlar biz bu tür akrobasileri ulu orta yerde hele birde trafikte yaparsak kim kaleaya alır bizleri:silent:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
45
abi bırakın cocuk istediği gibi takılsın:) niye bu kadar üstüne gidiyosunuz ki:)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
37
Bırsey yaptıgını zannedıyorsan korumasın helal olsun sadece baska bırsey demıyorum bolde devam sonunda anlarsın
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
abi bırakın cocuk istediği gibi takılsın:) niye bu kadar üstüne gidiyosunuz ki:)

Aslında biz kavuklu ile pişekarı oynuyoruz.....
Sana söylüyorum kızım,gelinim sen anla misali.:wiinkk:

Arkadaşımız alınmasın,O nun şahsında kendimize özeleştiri çıkarıyoruz.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst