- Katılım
- 30 Eki 2020
- Mesajlar
- 1,314
- Konu Yazar
- #1
Az önce Google amca önüme bu yazıyı öneri olarak düşürdü. Veriler çok harika, 2015'te 8000 kişi ölmüş 2020'de 5000 kişi ölmüş trafik kazası kaynaklı olarak. Bu tabii ki de süper gelişmiş otoyol kalitemiz ve kestiğimiz cezalar sayesinde oldu. Bir de maket polis arabalarının da rolü çok büyük-müş anladığım kadarıyla.
2020'de korona isimli bir virüs yüzünden tüm yıl şehirler arası seyahatin kısıtlanması, günün yarısının kapatılması, haftasonu yasakları ile trafiğin azalmasının hiçbir alakası yok.
Bir de otoban kalitemiz arttığı, kaymak gibi olduğu için 120 - pay ile birlikte 132- olan hız sınırımız 20km arttırımla 150 dolaylarına çıkabilirmiş.
Ekstra olarak koridor sistemi kazaları çok düşürüyormuş, temmuz ayında tüm yeni yollarda koridor sistemi etkiye girecekmiş. Yani kameralar önden çekiyor dönemi en fazla iki seneye bitecek, plaka tanıma ile koridorlar bizi de etkileyecek. Bir de ceza yazma yazılımımız artık yerli ve milli olacakmış. Artık elin gavurunun kamerası yüzünden ceza ödemeyeceğim için çok mutlu ve minnettarım.
https://www.milliyet.com.tr/siyaset...toyollarda-hiz-limitleri-degisiyor-6538311/12
2020'de korona isimli bir virüs yüzünden tüm yıl şehirler arası seyahatin kısıtlanması, günün yarısının kapatılması, haftasonu yasakları ile trafiğin azalmasının hiçbir alakası yok.
Bir de otoban kalitemiz arttığı, kaymak gibi olduğu için 120 - pay ile birlikte 132- olan hız sınırımız 20km arttırımla 150 dolaylarına çıkabilirmiş.
Ekstra olarak koridor sistemi kazaları çok düşürüyormuş, temmuz ayında tüm yeni yollarda koridor sistemi etkiye girecekmiş. Yani kameralar önden çekiyor dönemi en fazla iki seneye bitecek, plaka tanıma ile koridorlar bizi de etkileyecek. Bir de ceza yazma yazılımımız artık yerli ve milli olacakmış. Artık elin gavurunun kamerası yüzünden ceza ödemeyeceğim için çok mutlu ve minnettarım.
https://www.milliyet.com.tr/siyaset...toyollarda-hiz-limitleri-degisiyor-6538311/12
Son düzenleme:

