- Katılım
- 1 Kas 2009
- Mesajlar
- 931
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, dun uzun yolda sakin sakin giderken check engine isigi yandi(motorun ustunde elektrik simgesi olan bi isaret). Durdugumda tekrar mars basmak icin kontagi cevirince sanki kisa devre yapti. bir iki kere daha denedim sonra mars aldi calisti.
Bu olaydan sonra sinyalde sapitma oldu(sol on sinyal bazen calismamaya basladi)
Bu olaydan once de sinyal rolesinden ses geliyodu(sinyali kapattigimda bi kac kere daha tikirti yapiyodu ya da ara ara tikirti yaptigi da oluyodu)
Bugun araci calistiramadim hic mars almadi sanki aku de bitmis gibi ya da iyice bozuldu,alternator falan yanmamistir degil mi? Su an yurtdisindayim tamirciye goturmeye de cekiniyorum burda cok pahali bu tarz isler, sizin tavsiyelerinizle kendim yapmaya ugrasicam. arac 2001 vw beetle.
Bu olaydan sonra sinyalde sapitma oldu(sol on sinyal bazen calismamaya basladi)
Bu olaydan once de sinyal rolesinden ses geliyodu(sinyali kapattigimda bi kac kere daha tikirti yapiyodu ya da ara ara tikirti yaptigi da oluyodu)
Bugun araci calistiramadim hic mars almadi sanki aku de bitmis gibi ya da iyice bozuldu,alternator falan yanmamistir degil mi? Su an yurtdisindayim tamirciye goturmeye de cekiniyorum burda cok pahali bu tarz isler, sizin tavsiyelerinizle kendim yapmaya ugrasicam. arac 2001 vw beetle.