- Katılım
- 18 Eyl 2009
- Mesajlar
- 385
- Motosikleti
- Kawasaki KLX
- Konu Yazar
- #21
Philips, osram markalarının bütün yüksek performans ampullerini kullandım.Paranızı çöpe atmayın. Yarım günü aşan yolculuklara dayanamıyor. Patlıyorlar. Benim motorumun uzunları ayrı far olduğu ve sürekli yanmadığı için onda kullanıyorum. (Philips extreme vision %130) Henüz patlamadı.
Philips, osram markalarının bütün yüksek performans ampullerini kullandım.Paranızı çöpe atmayın. Yarım günü aşan yolculuklara dayanamıyor. Patlıyorlar. Benim motorumun uzunları ayrı far olduğu ve sürekli yanmadığı için onda kullanıyorum. (Philips extreme vision %130) Henüz patlamadı.