Osram'dan motosikletler için Night Racer ve X-Racer performans ampulleri

Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
http://www.osram.com/media/resource/HIRES/554669/3479560/leaflet-motorcyle-lamps-gb.pdf
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kitapçığı inceledim night racer cok bşarılı görünüyor.Türkiye satış noktaları var mı acaba
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Philips, osram markalarının bütün yüksek performans ampullerini kullandım.Paranızı çöpe atmayın. Yarım günü aşan yolculuklara dayanamıyor. Patlıyorlar. Benim motorumun uzunları ayrı far olduğu ve sürekli yanmadığı için onda kullanıyorum. (Philips extreme vision %130) Henüz patlamadı.
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
Philips, osram markalarının bütün yüksek performans ampullerini kullandım.Paranızı çöpe atmayın. Yarım günü aşan yolculuklara dayanamıyor. Patlıyorlar. Benim motorumun uzunları ayrı far olduğu ve sürekli yanmadığı için onda kullanıyorum. (Philips extreme vision %130) Henüz patlamadı.

x-city de ön süspansiyon sert olduğundan sarsıntıdan ampül flemanı cok kopuyor olabilir
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Philips, osram markalarının bütün yüksek performans ampullerini kullandım.Paranızı çöpe atmayın. Yarım günü aşan yolculuklara dayanamıyor. Patlıyorlar. Benim motorumun uzunları ayrı far olduğu ve sürekli yanmadığı için onda kullanıyorum. (Philips extreme vision %130) Henüz patlamadı.

Extrem vis 100% H4 kuılanıyorum3-5 ay oldu sanırım, gerek ışıma kuweti, gerek açısı harika , evvelden takılı osram'dan daha iyi bilhassa beyaz ton kuweti , tabii osram'da özel serii değildi.
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
46
Bende de Osram Bilux H4 takılı motorun orjinalinde. Philips x-treme vision h4 takmayı planlıyorum. Süspansiyonlardan gelen titreşimlerde kopmalar meydana gelebilir bakalım denedikten sonra size yorumlarımı paylaşırım.
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Şöyle bir çalışmaya rastladım, ihtiyacı olan inceleyebilir:

http://images.mcn.bauercdn.com/upload/ride%20magazine/product%20test%20pdfs/headlight%20bulb%20test.pdf
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
X racer modelini xenon yerine aldım bakalım sonuç ne olacak 60w taktığımda sonucu buraya yazarım eritme vs yapacak mı far tasını
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst