- Katılım
- 1 Nis 2008
- Mesajlar
- 115
Çok Güzel Bi Uygulama İstanbul Emniyetininde Böyle Çalışmalar Vb. Seminerler Gelmesi Dileğiyle...![]()
AMİN ..............
Çok Güzel Bi Uygulama İstanbul Emniyetininde Böyle Çalışmalar Vb. Seminerler Gelmesi Dileğiyle...![]()
Öncelikle bir motosiklet kullanıcı olarak sonrasında Motoaktüel Yazarı olarak Osmaniye Emniyetini İl Emniyet Müdürü Halil YILMAZ beyle görüştüm. Yaptıkları çalışmaları tebrik edip, daha önce Ceyhan'da gerçekleştirilmiş olan bir çalışmayı aktardım. Ceyhan'daki çalışmada Ahmet ALANÇ (ahmetnr) adlı arkadaşımızında emeği bulunmakta. Yaptığımız görüşmede her konuda yardımcı olmaya çalışacağımızı ilettim. Osmaniye'li arkadaşlarında bu konuya büyük bir ilgiyle yaklaştığını görebiliyorum. Ülkemizdeki motorcuların 1 tanesini bile bilinçlendirip doğru yolda ilerlemesini sağlamak bile büyük bir kazanç olacaktır. Bu insanlar hepimizin insanları. Umarım diğer illerde de buna benzer bir çalışma yapılır.