Osmaniye Emniyet Müdürlüğü İletişim Kampanyası

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
süper olmuş ya bu broşürler
umarım güzel olduklarından çok etkili olurlar :cat:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
yapabileceğimiz çok basit bir şey aslında emniyet genel müdürlügü sitesine tüm üyelerimiz bu kampanyanın tüm türkiyede başlatılması için mail atmalıyız
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
waoww.. bizden böyle adımlar gelirmiydi? kimin emeği geçmişse sağolsun..
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Öncelikle bir motosiklet kullanıcı olarak sonrasında Motoaktüel Yazarı olarak Osmaniye Emniyetini İl Emniyet Müdürü Halil YILMAZ beyle görüştüm. Yaptıkları çalışmaları tebrik edip, daha önce Ceyhan'da gerçekleştirilmiş olan bir çalışmayı aktardım. Ceyhan'daki çalışmada Ahmet ALANÇ (ahmetnr) adlı arkadaşımızında emeği bulunmakta. Yaptığımız görüşmede her konuda yardımcı olmaya çalışacağımızı ilettim. Osmaniye'li arkadaşlarında bu konuya büyük bir ilgiyle yaklaştığını görebiliyorum. Ülkemizdeki motorcuların 1 tanesini bile bilinçlendirip doğru yolda ilerlemesini sağlamak bile büyük bir kazanç olacaktır. Bu insanlar hepimizin insanları. Umarım diğer illerde de buna benzer bir çalışma yapılır.
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
Öncelikle bir motosiklet kullanıcı olarak sonrasında Motoaktüel Yazarı olarak Osmaniye Emniyetini İl Emniyet Müdürü Halil YILMAZ beyle görüştüm. Yaptıkları çalışmaları tebrik edip, daha önce Ceyhan'da gerçekleştirilmiş olan bir çalışmayı aktardım. Ceyhan'daki çalışmada Ahmet ALANÇ (ahmetnr) adlı arkadaşımızında emeği bulunmakta. Yaptığımız görüşmede her konuda yardımcı olmaya çalışacağımızı ilettim. Osmaniye'li arkadaşlarında bu konuya büyük bir ilgiyle yaklaştığını görebiliyorum. Ülkemizdeki motorcuların 1 tanesini bile bilinçlendirip doğru yolda ilerlemesini sağlamak bile büyük bir kazanç olacaktır. Bu insanlar hepimizin insanları. Umarım diğer illerde de buna benzer bir çalışma yapılır.

sayın müdürüm bugün bana ulaştı inşallah yarın buluşacağız kendisiyle osmaniye için güzel aktiviteler olacağından eminim ama bu osmaniyeli arkadaşlar motorsiklet tutkunları neredeler neden hiç sesleri çıkmıyor
 
Katılım
4 Mar 2009
Mesajlar
19
arkadaşlar ben kilisten yazıyorum burda her evde 125 cc civarlarında bir sürü motorsiklet var ancak caddelerimiz inanılmaz dar çarşının ana caddesi 5 m genişliğinde bunun için oto kullanımı yaygın değil motor çok. iyiki de öyle bu kadar motorun yerinde arabalar olduğunu düşünürsek buranın halini düşünmek bile istemiyorum arkadaşlar ben şehirler arası yol giderken kask kullanmak yasak olsa bile o yasağı dinlemem yine kask kullanırım zaten kasksız 150 km hızda bilr gidemezsiniz ancak küçük cc li motorlarlarla şehir içinde alış veriş veya iş için kullanılıyor bir kerede 5-10 iş yeri veya dükkana uğruyoruz kask büyük eziyet oluyor zaten şehir içi kullanımlarda 15-20 km hızı geçemezsiniz her yere girş çikışta elinizde kask tak tak çıkar hasta oluyorsunuz bence şehir içi kullanımda gereksiz ve can sıkıcı ama uzun yolda kesinlikle diyorum selamlar....:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
guzel anlatımlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst