Osmaniye Emniyet Müdürlüğü İletişim Kampanyası

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
“Motosikletleri Fark Edin” projesinden daha evvel bahsetmiştik. Bir kaç gün evvel “Balıkesir’li Motorseverlere Belediye Desteği” başlıklı bir haber yayımladık. Bunlar güzel gelişmeler, bir diğer güzel gelişme ise Osmaniye ilinden.

Osmaniye Emniyet Müdürlüğü, motosiklet kullanımında kask takılmasını özendirmeyi amaçlayan bir iletişim kampanyası başlatmış.

Başıma Gelen En Güzel Şey, Kaplumbağaların Ömrü Neden Uzun Olur, Kaza Anında Seni Korur, Sıfır Tolerans konu başlıklarında hazırlanan görseller ile yütülen kampanyanın amacı sürücüleri bilinçlendirerek kask takmaya teşvik etmek.

Başta Osmaniye İl Emniyet Müdürü Sayın Halil YILMAZ olmak üzere, tüm Osmaniye Emniyet Müdürlüğü teşkilatına motosiklet kültürünün ve bilincinin yerleşmesi adına yapmış oldukları bu kampanyalarından dolayı yürekten teşekkür ederiz.

Osmaniye Emniyet Müdürlüğü web sitesine gitmek için tıklayınız.

kask02qn1.jpg


kask01kt7.jpg


kask03zb6.jpg
kask04vo3.jpg


Kaynak: Moto Aktuel Motosiklet Haber Portalı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok Güzel Bi Uygulama İstanbul Emniyetininde Böyle Çalışmalar Vb. Seminerler Gelmesi Dileğiyle... :)
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Gerçekten çok önemli bir atılım da Osmaniye'den , gerçekten belediye çalışanları tebrik etmek gerekli .. Özellikle motorlarının üstüne yatarak hız yapan insanların olduğu bir kentte bunu yapmaları gerçekten çok güzel .. TEBRİKLEr... Ayrıca Balıkesir Belediyesine de tekrar teşekkürler... Fatura bu ay baya fazla gelmiş ama yazıyı görünce faturayı pek sallamamış babam:d
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
harika bir çalışma olmuş
demekki bir kaç adım atılınca karşılığını alıyoruz
şahsım ve bütün motosiklet kullanıcıları olarak istanbul emniyet müdürlüğüne bu kampanyayı örnek göstererek bir kampanya başlatması için mail attım
umarım görmezden gelmezler
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
hakikaten çok etkileyici ve akılda kalıcı ama tabi anlayana ve anlamak istetyene:cat:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Osmaniye emniyetini tebrik ettim.
Sizler de web sitelerine girerek ziyaretçi defterine bu konudaki olumlu dusuncelerinizi yazarak pozitif isler yapan bu teskilati onurlandirirsaniz, bu onlara ayri bir guç ve heyecan katacaktir.
Hadi arkadaslar.
Bir tesekkur bile bizim icin bir adim atan bu arkadaslara destek olacaktir.
:cat:
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
429
Osmaniye Emniyet Müdürlüğüne ve desteğini esirgemeyen Emniyet Mensuplarına bende çok çok teşekkür ederim .... Ama ben bu kadar içten teşekkürleri İstanbul Emniyetine' de etmek isterdim ve burada bir etkinlik bir kampanya başlatılmış olsa destekçileri olarak bizleri bir düşünsenize ...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
işin yarısı tamamlanmış
hiç başlanmamışta olabilirdi
güzel akılda kalıcı bir kampanya olmuş ilgilenen ve emek harcayan herkeze sonsuz teşekkürler devamlı olması dileğiyle
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Gercekten tebrik ederim. Bu kadar emek harcanmis ince dusunulmus ve harika sonuclar cikarilmis. Gorsel yayinin etkisi en dogru sekilde kullanilmis. Koca buyuk sehir belediyeleri ayakta uyurken Osmaniye gibi sakin bir ilce ise sikica sarilmis bile. Sapkami saygi ile cikariyorum
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arada güzel şeyler de olmuyor değil :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaplumbağa kabuğunu iyi düşünmüşler, tebrikler Emniyet.
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
sayın müdürümüze teşekkürler biz sattığımız motorsikletlerekask zaten hediye ediyoruz böyle bi kampanyayı motorsiklet bayileriylede paylaşsa daha güzel olurdu diye düşünüyorum ve osmaniye ili için etkinlikler düzenlenmesini motorsiklet kültürünü osmaniye halkına bilinçlendirmeyi hedefledik hep ama herzaman tek başımıza kaldık kimse bizi desteklemedi sayın müdürümüzden isteğiimiz destek
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
İzmirdede bornova dolmuşlarının arka camlarına asılı.

Koruyucu Başlık hayat kurtarır konulu bir poster var.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
tebrikler gerçekten güzel bir adım güzel bir çalışma. umarım diğer belediyelerede örnek teşkil eder...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst