Oscar Adayı Filmimiz "Ayla".

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Çok harika duygusal bir film diyorlar arkadaşlar ayrıca oscar adayı imiş var mı bilgisi olan..
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
ben yarın gideceğim, güzel film diyorlar bakarız, yarın tekrar yazarım.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Az önce çıktım filmden.
Salon full çakılı göz yaşları sel oldu. Ben hariç herkes ağlıyordu. (dokunsalar ağlardım valla)
Konu 1950 kore savaşı ve gerçek bir hikayeyi filme dökmüşler. Filmin sonunda herşeyi gösteriyor zaten.
Herkese şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Bende Bölük filmi daha çok merak uyandırdı. Askerlik günlerimi anımsattı bi an.

Son zamanlardaki kahramanlık anlatan filmlerden daha çok sıradan askerlik yapanların hikayesini anlatıyor gibi.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Bende Bölük filmi daha çok merak uyandırdı. Askerlik günlerimi anımsattı bi an.

Son zamanlardaki kahramanlık anlatan filmlerden daha çok sıradan askerlik yapanların hikayesini anlatıyor gibi.

Bu filmde sıradan askerlik hikayesi var. 1950 de Kore'ye giden bakım ast subayının hikayesi. Orda savaş magduru bir kızı sahipleniyor. Adını ayla koyuyor. 47 yıl sonra onu buluyor filan.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Hayatımda izlediğim en dandik filmlerden biri olan "cingöz recai" filmini izlemeye gittiğimde reklamını izledim. Mutlaka gidip görmek lazım.
 
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
160
Olağanüstü bi film. Zaten Çetin Tekindor'un yüzünü görmem ağlamama yetiyor.::saad:: keza diğer oyuncular da çok başarılı, başta İsmail Hacıoğlu olmak üzere.. mükemmel bi film herkese tavsiye ederim ben de
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Evet, gerçekten böyle bir hikaye var, hatta TV'de belgesel olarak izlemiştim, gidip ailesini bulmuşlardı falan.
Ha Oscar alabilir mi ? Tabii ki hayır....
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Cumartesi gittim . Muhteşem bir film. Oscar adayı olur ya da olmaz mutlaka izlenmeli. Yurtdışı sağlam kulis yapılırsa oscar adayı da olur hatta alır bile. Bence dibine kadar haketmişler. Abuk subuk filmler oscar aldı diye ağzımız açık izliyoruz. Kendi tarihimiz kendi hikayemiz kendi oyuncularımız %100 desteklenmeli.
Yanınıza 1 paket selpak almayı unutmayın. Ağladığım belli olmasın diye kimsenin yüzüne bakmadım valla. Kendinizi tuttuğunuzda daha beter oluyor. Koyverin gitsin yahu. Gülmek kadar doğal bir eylem.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Bu yorum üzerine bende cingöz recai filmine gitmiyorum. :mrgreen:

Aman ha sakın, bu kadar kaliteli oyuncuyu bir araya getirip nasıl b*ktan bir film çekilir akıl alabilir gibi değil.

Bu filmi izledikten sonra bir kez daha anladım ki sinema filmi yapmak çok zor bir iş.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Onur Ünlü farklı kafada bi adamdır. Bütün işlerinde bu belli oluyor ama Cingöz 'de bu yoktu. Çekmek istememiş de son anda hadi çekelim bari demiş sanki.

Yılın hayal kırıklığı olabilir. Maalesef üzülerek izledim filmi.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Onur Ünlü farklı kafada bi adamdır. Bütün işlerinde bu belli oluyor ama Cingöz 'de bu yoktu. Çekmek istememiş de son anda hadi çekelim bari demiş sanki.

Yılın hayal kırıklığı olabilir. Maalesef üzülerek izledim filmi.

Halbuki kadro çok efsane gözüküyor.
Kenan imirzalıoğlu, meryem uzerli ve haluk bilginer.
O kadar kötü yorum duydumki gidesim geldi. :mrgreen:
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Halbuki kadro çok efsane gözüküyor.
Kenan imirzalıoğlu, meryem uzerli ve haluk bilginer.
O kadar kötü yorum duydumki gidesim geldi. :mrgreen:

Gidin, pişman olun.😊

Tabi bunlar göreceli şeyler, belki seversiniz.

Kadro benim de hoşuma gitmişti ama ortada ne senaryo var, ne kurgu var ve bunlarla ilintili olarak oyunculuklar da havada kalmış.

İlkokul müsameresi tadında izledim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst