Çok harika duygusal bir film diyorlar arkadaşlar ayrıca oscar adayı imiş var mı bilgisi olan..
Gidince yazarım. :mrgreen:
Beraber gidek müdür kaç senedir sinemaya gitmiyom gitmiş olurum.. :mrgreen:
Ben hep gidiyorum da hatun bu filmi çok istiyor vurur la beni.![]()
Bende Bölük filmi daha çok merak uyandırdı. Askerlik günlerimi anımsattı bi an.
Son zamanlardaki kahramanlık anlatan filmlerden daha çok sıradan askerlik yapanların hikayesini anlatıyor gibi.
Hayatımda izlediğim en dandik filmlerden biri olan "cingöz recai" filmini izlemeye gittiğimde reklamını izledim. Mutlaka gidip görmek lazım.
Bu yorum üzerine bende cingöz recai filmine gitmiyorum. :mrgreen:
Onur Ünlü farklı kafada bi adamdır. Bütün işlerinde bu belli oluyor ama Cingöz 'de bu yoktu. Çekmek istememiş de son anda hadi çekelim bari demiş sanki.
Yılın hayal kırıklığı olabilir. Maalesef üzülerek izledim filmi.
Halbuki kadro çok efsane gözüküyor.
Kenan imirzalıoğlu, meryem uzerli ve haluk bilginer.
O kadar kötü yorum duydumki gidesim geldi. :mrgreen:
Bu filmde sıradan askerlik hikayesi var. 1950 de Kore'ye giden bakım ast subayının hikayesi. Orda savaş magduru bir kızı sahipleniyor. Adını ayla koyuyor. 47 yıl sonra onu buluyor filan.
aferım....