- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar gerçekten ilanlara baktım bayaa satılık var ama genelde daha büyük motorlara geçmek için satıyoruz diyorlar ama öyle bir aleti 2005 model ve daha 1000 km yi geçmemiş olmasına rağmen neden satmak ister insan düşüncesi olan varsa sevinirim