ortalık satılık runner dolu!!

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar gerçekten ilanlara baktım bayaa satılık var ama genelde daha büyük motorlara geçmek için satıyoruz diyorlar ama öyle bir aleti 2005 model ve daha 1000 km yi geçmemiş olmasına rağmen neden satmak ister insan düşüncesi olan varsa sevinirim
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ben 2 zamanlıları kastetmiyorum satmak isteyenlerede hak veriyorum zaten 2004 2005 model 200 vxr larvar adam kadıköyde zengin bebesi almış motor 800km de 2005 model 2006 da trafiğe çıkmış binmemiş satıyo anlamıyorum bunun gibi bir sürü var yani entersandır
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
iki ay sonra bir yaş daha artmış olacak motorun yaşı. şimdi satarsa iki yaşında biraz elinde tutarsa üç yaşında. zarar gittikçe artıyor. satmayı kafaya koyduysan her geçen gün aleyine.
 

zed

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
160
belkide memnun kalmamış olabilir buda bi iğtimal tabi
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
satoyama' Alıntı:
zengin bebesi almış


*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Kişilerin mevki ve gelir durumlarıyla iligili konuşurken dikkat edelim. Saygısızlığa forumuzda yer yok.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Moderatör: Makine **************
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Adam larda para var değiştiriyor zaten motora tutku için değilde kız tavlamak için biniyor çoğunluk
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Para ve zevk onların arkadaşlar, elalemin derdi bizi germesin...biz kendi dertlerimizle uğraşalım...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
baktıki anlıyo ¨¨bu motor bana fazla geldi¨ satıyo. Runner ı da beğenmeyen neyi beğenir se artık??? :bounce:

bu ülkede 2 zamanlı motora binilmez. bence nedeni bu

o senin görüşün.. ben gayet memnunum. 10 seneye yakındırda biniyorum. 4 zamanlıdan daha sorunsuz. ekonomik.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hızı hoşuna gitmistir, ama yetmemistir daha iyisini ister örnek : ben.. gecen yaz runner kullanıyodum bu yaz nexus.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst