orta torosları (bolkarlar) nasıl geçtik..?(adana-enduro)

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
165
ooo ben bu geziye alkışş derim dahası varsa cıksın :) yüreğinize motorlarınıza sağlık .. erdinc abi seni görmek beni mutlu etti kendine ii bak yolun açık olsun
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
tebrikler çok güzel bir macera olmuş(o kötü olay dışında) büyük geçmiş olsun.peki şikayetde bulundunuzmu o kişiler hakkında???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst