- Katılım
- 17 Haz 2005
- Mesajlar
- 54
- Konu Yazar
- #41
arkadaşlar herkese ÖM gönderemediğimden dolayı mecbur buraya yazıyorum..evet aslında hata ettim anlatmayacağım şeyi yazmamam gerekiyodu ama
dağda 3000 m de arabistandan gelen şahin kaçakçıları ile karşılaştık
bizi jandarma vs zannettiler
bölgede özel bir tür şahin varmış ve bu şahini yakalamak isteyenlerin yılda sadece 15-20 gün şahin yakalama şansları varmış ve bu sürede sadece 1 yada 2 kuş yakalayabiliyorlarmış ve bununla yıl boyu geçiniyorlarmış sırf bu 1-2 kuş için taa arabistandan(kuveyt yada sudi arabistan) kalkıp 7-8 kişi türkiyeye geliyor sırf bu 2 kuş için 3 araba parçalayıp dönerken dağda bırakmayı falan göze aldıyorlarmış yani çok kısa bir sürede çok fazla para harcayıp risk alıp para kazanıyorlarmış.. eh dağın başı olduğundan rahat rahat davranıyorlarken iki tane adam gelip tüm bunları riske atarlarsa ne yaparsın...???
eh zaten dağın başı şunları şurda gebertiversek kim görecek kim bulacak.....?
adamlar bizi arabalarla uça uça takip ettiler(arabaların 4 tekerleği de yerden kesiliyordu) off road kuşullarında 70-80 ile zor kaçtık
başımıza bu geldi..bir şekilde şans eseri adamlara zararsız olduğumuzu ihbar etmeyeceğimize inandırarak kurtulduk..olay özet olarak budur
dağda 3000 m de arabistandan gelen şahin kaçakçıları ile karşılaştık
bizi jandarma vs zannettiler
bölgede özel bir tür şahin varmış ve bu şahini yakalamak isteyenlerin yılda sadece 15-20 gün şahin yakalama şansları varmış ve bu sürede sadece 1 yada 2 kuş yakalayabiliyorlarmış ve bununla yıl boyu geçiniyorlarmış sırf bu 1-2 kuş için taa arabistandan(kuveyt yada sudi arabistan) kalkıp 7-8 kişi türkiyeye geliyor sırf bu 2 kuş için 3 araba parçalayıp dönerken dağda bırakmayı falan göze aldıyorlarmış yani çok kısa bir sürede çok fazla para harcayıp risk alıp para kazanıyorlarmış.. eh dağın başı olduğundan rahat rahat davranıyorlarken iki tane adam gelip tüm bunları riske atarlarsa ne yaparsın...???
eh zaten dağın başı şunları şurda gebertiversek kim görecek kim bulacak.....?
adamlar bizi arabalarla uça uça takip ettiler(arabaların 4 tekerleği de yerden kesiliyordu) off road kuşullarında 70-80 ile zor kaçtık
başımıza bu geldi..bir şekilde şans eseri adamlara zararsız olduğumuzu ihbar etmeyeceğimize inandırarak kurtulduk..olay özet olarak budur