Tebrikler, ben de 27-28 ağustos'ta Medetsiz ve koyunaşığı zirvelerine çıkmıştım. Karadeniz/kaçkarlardan sonra çıplak, susuz topraklar zor gelmişti. Size sormak istediğim şey 3000 metre irtifada oksijen miktarı azalır, basınç düşer motorlarda bir problem olmadı mı? Enazından motorların çekiş güçlerinde bir fark oluşmadı mı?
Yaşadığınız korku, sanırım vahşi hayvanlardan kaynaklanıyor. (?)
Bir de kitap önerisi; "Zirvelerin Özgürlüğü" Doğada yaşam, kamp vs konularında ayrıntılı bilgi.
Yolunuz açık olsun...