Orman

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Yaklaşık iki haftadır araziye çıkmamıştım. Tatlısu endurocusu mu olmuştum ne
yok daha fazla dayanamadım Google dan araştırdığım güverucurumlarının diyer
yanına giden parça parça yollar gözüküyordu bir ön keşif için atladım
motorsikletime ve düzler çamı mevkiinden sola taraftaki tel örgülerin bir
geçit verdiği yerden ormana girdim.


1Small-2.jpg



Ormanda ilerlerken bir yola cıkıyorum bu yol beni bir yangın gözetleme
kulübesine götürüyor.

2Small-2.jpg



Hemen yukarı çıkıp etrafı seyrediyorum.


3Small-2.jpg





4Small-2.jpg



İşte karşıki dağların yanına gidecektim ama nasıl bu ormanı geçmek zorundayım.
Oralarda bir yerlerde bir yol var o yolu bulmalıydım ve yine daldım ormanın içine.


4aSmall.jpg





4bSmall.jpg





5Small-2.jpg





6Small-2.jpg





7Small-2.jpg


Yaklaşık 2 saat kadar ormanın içinde dolaşıp durdum. yolu bulmakta gerçekten
çok zorlandım.


8Small-2.jpg



Çok garip ormanın içinde eski birkaç mezar var acabakimdiler.

9Small-2.jpg





10Small-2.jpg





11Small-2.jpg


Bulduğum yol beni dağların yanınakadar getirmişti.


12Small-2.jpg





13Small-2.jpg


Kanyonun içine kadar indim ama benim karşıya geçip kanyona yukarıdan bakmam
gerek.


14Small-2.jpg





15Small-2.jpg





16Small-1.jpg





17Small-1.jpg





18Small-1.jpg


Buradan ayrı bir yola çıkıp kanyonun diğer tarafına geçmeyi başarıyorum.



19Small-1.jpg





20Small-1.jpg


İşte manzara.


21Small-1.jpg





22Small-1.jpg





23Small-1.jpg





24Small-1.jpg





25Small-2.jpg



Buradayol ikiye ayrılıyor ama ikisinede girmeden geri dönüyorum çünki ormanda
çok vakit kaybetmiştim ve yanımada yedek benzin almadan çıkmıştım.
Buradan sonrasını birkaç arkadaşla gelip keşfetmek gerekiyor.


26Small-1.jpg





27Small-1.jpg





28Small.jpg





29Small-1.jpg



Ormandan çıkmaya çalışırken çektiğim bir video.

 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Vallla ne diyim...Teşekkürler....İlgiyle takip ediyorum gezilerini....Hem resimler harika hemde gezdiğin yerler....

Devamını diliyorum.....
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
tek başına gitmek büyük bi cesaret bizim burda olsa köylüler yamyam gibi kazana oturturlar yemeye kalkarlardı. hakikaten gezilerin hem cesaret işi hemde güzel resimleri paylaştığın için teşekkürler
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
tek başına gitmek büyük bi cesaret bizim burda olsa köylüler yamyam gibi kazana oturturlar yemeye kalkarlardı. hakikaten gezilerin hem cesaret işi hemde güzel resimleri paylaştığın için teşekkürler

Zaten insanlardan zarar gelir arkadaşım ama benim gittiğim yerlerde insan yok ki.​
 
Katılım
10 Şub 2007
Mesajlar
53
gerçekten güzel resimler gezi de bayağı eglenceli olmuştur ... kazasız sürüşler abi paylaşım için sağol..
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
195
bende geçen sene kapıdağ yarım adasını gezmiştim hyosung scooter la tek başıma sonra arkadaşlarımı alıp otomobille kampa gitmiştik arkadaşlarım gezdiğim yerleri görünce sen delisin demişlerdi ama bir şey diyeyim tek başına gezmenin zevki bir başka esas özgürlük tek olmakta gezin mükemmel olmuş tebrik ediyorum ayrıca seni
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
Cok guzel bi gezi olmus yalnizligin tadini sonuna kadar cikarmissindir umarim, paylasim icin tskkurler.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
silves ve maceralari her hafta yayinlanan bir dizi gibi...:) surukleyici..ayaklarina saglik...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
dogayla iç içe cok güzel bi gezi olmus silves.. Gezilerinin devamını dilerim :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sizin bu gezileriniz beni gitgide 2. bir motor almaya yönlendiriyor,yeni bir masrafa gireceğim galiba bu gidişle.

Çok teşekkürler güzel görüntüler için.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
üstad özgürlük bu olsa gerek doğayla içiçe günün veya haftaların sıtresi böyle atılır nediyelim üstad ellerine sağlık motoruna sağlık hele şu resimler konuşuyorya
:p resimlerle hayal kurmak serbestmi
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Yaklaşık iki haftadır araziye çıkmamıştım. Tatlısu endurocusu mu olmuştum ne
yok daha fazla dayanamadım Google dan araştırdığım güverucurumlarının diyer
yanına giden parça parça yollar gözüküyordu bir ön keşif için atladım
motorsikletime ve düzler çamı mevkiinden sola taraftaki tel örgülerin bir
geçit verdiği yerden ormana girdim.

İşte karşıki dağların yanına gidecektim ama nasıl bu ormanı geçmek zorundayım.
Oralarda bir yerlerde bir yol var o yolu bulmalıydım ve yine daldım ormanın içine.

Yaklaşık 2 saat kadar ormanın içinde dolaşıp durdum. yolu bulmakta gerçekten
çok zorlandım.

Bulduğum yol beni dağların yanınakadar getirmişti.

Kanyonun içine kadar indim ama benim karşıya geçip kanyona yukarıdan bakmam
gerek.

Demek enduro ruhu dedikleri şey bu (Promethe, duy bak, neler yapıyor insanlar :))
Tekrardan eline sağlık Silves üstadım, döktürmüşün yine :cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
silves başbakan silves başbakan :mrgreen: dağları geçecek azminizi hayranlıkla karşıladığımı belirtmek isterim, teşekkürler paylaşım için
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
yine yapmışsın yapacağını. eline ve yüreğine sağlık :) tabi motorununda hakkını yememek lazım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst