- Katılım
- 26 Ara 2005
- Mesajlar
- 275
- Konu Yazar
- #1
Yaklaşık iki haftadır araziye çıkmamıştım. Tatlısu endurocusu mu olmuştum ne
yok daha fazla dayanamadım Google dan araştırdığım güverucurumlarının diyer
yanına giden parça parça yollar gözüküyordu bir ön keşif için atladım
motorsikletime ve düzler çamı mevkiinden sola taraftaki tel örgülerin bir
geçit verdiği yerden ormana girdim.
Ormanda ilerlerken bir yola cıkıyorum bu yol beni bir yangın gözetleme
kulübesine götürüyor.
Hemen yukarı çıkıp etrafı seyrediyorum.
İşte karşıki dağların yanına gidecektim ama nasıl bu ormanı geçmek zorundayım.
Oralarda bir yerlerde bir yol var o yolu bulmalıydım ve yine daldım ormanın içine.
Yaklaşık 2 saat kadar ormanın içinde dolaşıp durdum. yolu bulmakta gerçekten
çok zorlandım.
Çok garip ormanın içinde eski birkaç mezar var acabakimdiler.
Bulduğum yol beni dağların yanınakadar getirmişti.
Kanyonun içine kadar indim ama benim karşıya geçip kanyona yukarıdan bakmam
gerek.
Buradan ayrı bir yola çıkıp kanyonun diğer tarafına geçmeyi başarıyorum.
İşte manzara.
Buradayol ikiye ayrılıyor ama ikisinede girmeden geri dönüyorum çünki ormanda
çok vakit kaybetmiştim ve yanımada yedek benzin almadan çıkmıştım.
Buradan sonrasını birkaç arkadaşla gelip keşfetmek gerekiyor.
Ormandan çıkmaya çalışırken çektiğim bir video.

yok daha fazla dayanamadım Google dan araştırdığım güverucurumlarının diyer
yanına giden parça parça yollar gözüküyordu bir ön keşif için atladım
motorsikletime ve düzler çamı mevkiinden sola taraftaki tel örgülerin bir
geçit verdiği yerden ormana girdim.
Ormanda ilerlerken bir yola cıkıyorum bu yol beni bir yangın gözetleme
kulübesine götürüyor.
Hemen yukarı çıkıp etrafı seyrediyorum.
İşte karşıki dağların yanına gidecektim ama nasıl bu ormanı geçmek zorundayım.
Oralarda bir yerlerde bir yol var o yolu bulmalıydım ve yine daldım ormanın içine.
Yaklaşık 2 saat kadar ormanın içinde dolaşıp durdum. yolu bulmakta gerçekten
çok zorlandım.
Çok garip ormanın içinde eski birkaç mezar var acabakimdiler.
Bulduğum yol beni dağların yanınakadar getirmişti.
Kanyonun içine kadar indim ama benim karşıya geçip kanyona yukarıdan bakmam
gerek.
Buradan ayrı bir yola çıkıp kanyonun diğer tarafına geçmeyi başarıyorum.
İşte manzara.
Buradayol ikiye ayrılıyor ama ikisinede girmeden geri dönüyorum çünki ormanda
çok vakit kaybetmiştim ve yanımada yedek benzin almadan çıkmıştım.
Buradan sonrasını birkaç arkadaşla gelip keşfetmek gerekiyor.
Ormandan çıkmaya çalışırken çektiğim bir video.
