- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Yine orman yollarında kısa bir gezi yaptım
aceleye getirmeden
bol fotoğraflı
tadını çıkararak
fotoğraflar cep telefonu çekimi, iyi ayarlar ve efeklerle güzel fotoğraflar çıkıyor
Bu gezide öğrendiklerim veya bir kez daha anladıklarımı yazmak istiyorum :
1- bir geziden zevk almak için illa uzun metrajlı olmasına gerek yok
2- cep telefonuyla da iyi fotoğraflar çekilebilir ve çekilen açı fotoğrafı çok daha etkili yapıyor
3- Orman ve içindeki sessizliğin sesi insana huzur veriyor, kafa dinlendiriyor
4- cep telefonunda haritalar uygulaması(uydu görüntüsü) ve konum bulma muhteşem işe yarıyor, navigasyonda olmayan bütün toprak yollar belli oluyor
İşte fotoğraflar:
Şu kıvrıla kıvrıla giden yoldan gideceğim, burdan herhangi birköye inmek maksadım

döneceğim toprak yol burası

sincabı gören parmak kaldırsın, bayağı şov yaptı bana
yalnız burda fotoğraf makinesine ihtiyacımı çok hissettim, çünkü telefon dijital yakınlaştırma yapıyor,
fotoğraf makinesinde optik zoom var, dijital zoom çok bozuyor görüntüyü

motorunuzunu istediğiniz zaman 4 teker yapabilirsiniz

sene 1900 çift sıfır...

bu da renkli çizgi çalışma

Bu da ormandakilere Allah'ın ikramı, bizim oralarda buna "bük" denir, sanırım normal ismi böğürtlen


klasik fakat güzel bir fotoğraf oldu

yolum kıvrıla kıvrıla ormanın derinliklerine doğru ilerliyor, tam istediğim gibi

bu pozları çekmesem olmaz,alışkanlık yaptı

Bu açıyı da seviyorum, aksiyon kamera buraya takılsa güzel görüntüler alınabilir

Burası dikkatimi çekiyor, güzel bi yere benziyor, hemen duruyorum
Fakat çok sessiz, hem huzurlu hem ürkütücü (burda da orman içinden sesler duydum)

makro çiçek, yakın çekimi iyiymiş benim telefonun

bu arada bu durduğum yerde böyle bir yer vardı,tabelada birşeyler yazıyordu,yavaş yavaş yaklaştım
"dikkat, yavaş" gibi şeyler yazıyordu, acaba yabani hayvan felan mı yakalıyolar ya da besliyolar burda?

Orman içine doğru patika bir yol, muhteşem gözüküyor, amma velakin cesaret edemiyorum, bide hemen ilerde tuvalet gibi birşey var sanırım

korka korka birkaç fotoğraf daha alıyorum farklı tarzlarda

Yapraklar arkasında ...

akla gelmedik yerlerden güzel fotoğraflar çıkıyor
bu arada fazla oyalanmadan hemen motora atlıyorum,motoru çalıştırınca korkum gidiyor

neyse burdan sonra bi yerde daha mola veriyorum

Etrafta güzel bitkiler ve meyveleri var, ama zehirli bunlar da sanırım
yalnız çok fotojenik bir bitki
Allah süslemiş, renklerle bezemiş resmen bu bitkiyi

Burada neler dönmüş ::dpac:: sanırım kuzu dönmüş

bir özçekim de benden olsun

toprak iyice kurumuş( hava biraz kapalı ama yağmur ertesi günü yani bugün yağıyor birkaç aydan sonra ilk defa olarak)

Karıncayı gören parmak kaldırsın

yola devam

yol biraz kötüleşmeye başladı, çok çakıl var

her kötü yolun sonu iyi bir yoldur
yola bakar mısınız, benim üzerimde motosiklet sür diyor resmen

otlu yol

burayı çok sevdim, ayrılasım gelmiyor

neyse yine devam ederken yolda bir arkadaşla karşılaşıyorum

e yakın çekim yapmazsam olmaz tabi

o da ne ilerde bir tanesi daha

Bir kaplumbağa ile bir motosikletli, yarış yapacaklar
motor 100 metre geriden başlıyor
Aralarındaki yolun her seferinde yarısı geçiliyor
Soru: bu şartlarda motosiklet kaplumbağayı geçebilir mi? (iyi düşünün)

yola devam edecem ama

bu sarı çiçekler yok mu, çok dikkatimi çekiyor, fotoğrafını da çektiriyor

bu da papatyanın açmamış hali, ya da kapanmış hali, ikisi de olabilir
gerçi papatyalar çıkalı çok oldu di mi

yol ikiye ayrılıyor biraz ilerledikten sonra, nerden gideceğim bi bakayım

Kazımiye köyüne inemeyi düşünüyorum, o yüzden soldan gitmem lazım, gerçi sağdan gitsem de olur da eve dönmem lazım artık

bu geçtiğim yerlerde bu ağaçtan çok var

çam ağaçları başladı bi de buralarda


bu arada medeniyet uzaktan uzağa görünmeye başladı

hava kapatıyor, biraz acele etmem lazım, bu yollarda çamur çok sıkıntı olur

bu da kaskın içinden görünüş,fena olmadı,ilginç oldu. fotoğraf makinesini sokamıyordum içeri, telefonla oluyormuş

Kelebeği gören parmak kaldırsın

İşte burda
Allah kamufle etmiş resmen renkleriyle
bu arada birçok kelebek vardı, çok uğraştım poz alabilmek için ama sadece bu kelebek kaçmadı

değişik efektler taşı ne kadar değiştirdi

canım yine 2 KLE çekti, yolu da çıkmaz sokak yaptım

ormanda renkli çizgi roman

Bu renk seçme özelliğini de çok sevdim, farklı ve güzel oldu bence

köye ulaştım, bu renkli okul dikkatimi çekiyor, daha önceden de geçmiştim bu okuldan

ilk önce mavi

sonra yeşil

sonra da sarı

burda da kırmızı olsun , çok mistik bir fotoğraf oldu bu da

Size şaşırtıcı bibilgi daha vereyim , bu gezi sadece 19 km'lik bir geziydi
Esen kalın efendim
Bir sonraki gezide görüşmek üzere
aceleye getirmeden
bol fotoğraflı
tadını çıkararak
fotoğraflar cep telefonu çekimi, iyi ayarlar ve efeklerle güzel fotoğraflar çıkıyor
Bu gezide öğrendiklerim veya bir kez daha anladıklarımı yazmak istiyorum :
1- bir geziden zevk almak için illa uzun metrajlı olmasına gerek yok
2- cep telefonuyla da iyi fotoğraflar çekilebilir ve çekilen açı fotoğrafı çok daha etkili yapıyor
3- Orman ve içindeki sessizliğin sesi insana huzur veriyor, kafa dinlendiriyor
4- cep telefonunda haritalar uygulaması(uydu görüntüsü) ve konum bulma muhteşem işe yarıyor, navigasyonda olmayan bütün toprak yollar belli oluyor
İşte fotoğraflar:
Şu kıvrıla kıvrıla giden yoldan gideceğim, burdan herhangi birköye inmek maksadım

döneceğim toprak yol burası

sincabı gören parmak kaldırsın, bayağı şov yaptı bana
yalnız burda fotoğraf makinesine ihtiyacımı çok hissettim, çünkü telefon dijital yakınlaştırma yapıyor,
fotoğraf makinesinde optik zoom var, dijital zoom çok bozuyor görüntüyü

motorunuzunu istediğiniz zaman 4 teker yapabilirsiniz

sene 1900 çift sıfır...

bu da renkli çizgi çalışma

Bu da ormandakilere Allah'ın ikramı, bizim oralarda buna "bük" denir, sanırım normal ismi böğürtlen


klasik fakat güzel bir fotoğraf oldu

yolum kıvrıla kıvrıla ormanın derinliklerine doğru ilerliyor, tam istediğim gibi

bu pozları çekmesem olmaz,alışkanlık yaptı

Bu açıyı da seviyorum, aksiyon kamera buraya takılsa güzel görüntüler alınabilir

Burası dikkatimi çekiyor, güzel bi yere benziyor, hemen duruyorum
Fakat çok sessiz, hem huzurlu hem ürkütücü (burda da orman içinden sesler duydum)

makro çiçek, yakın çekimi iyiymiş benim telefonun

bu arada bu durduğum yerde böyle bir yer vardı,tabelada birşeyler yazıyordu,yavaş yavaş yaklaştım
"dikkat, yavaş" gibi şeyler yazıyordu, acaba yabani hayvan felan mı yakalıyolar ya da besliyolar burda?

Orman içine doğru patika bir yol, muhteşem gözüküyor, amma velakin cesaret edemiyorum, bide hemen ilerde tuvalet gibi birşey var sanırım

korka korka birkaç fotoğraf daha alıyorum farklı tarzlarda

Yapraklar arkasında ...

akla gelmedik yerlerden güzel fotoğraflar çıkıyor
bu arada fazla oyalanmadan hemen motora atlıyorum,motoru çalıştırınca korkum gidiyor

neyse burdan sonra bi yerde daha mola veriyorum

Etrafta güzel bitkiler ve meyveleri var, ama zehirli bunlar da sanırım
yalnız çok fotojenik bir bitki
Allah süslemiş, renklerle bezemiş resmen bu bitkiyi

Burada neler dönmüş ::dpac:: sanırım kuzu dönmüş

bir özçekim de benden olsun

toprak iyice kurumuş( hava biraz kapalı ama yağmur ertesi günü yani bugün yağıyor birkaç aydan sonra ilk defa olarak)

Karıncayı gören parmak kaldırsın

yola devam

yol biraz kötüleşmeye başladı, çok çakıl var

her kötü yolun sonu iyi bir yoldur

otlu yol

burayı çok sevdim, ayrılasım gelmiyor

neyse yine devam ederken yolda bir arkadaşla karşılaşıyorum

e yakın çekim yapmazsam olmaz tabi

o da ne ilerde bir tanesi daha

Bir kaplumbağa ile bir motosikletli, yarış yapacaklar
motor 100 metre geriden başlıyor
Aralarındaki yolun her seferinde yarısı geçiliyor
Soru: bu şartlarda motosiklet kaplumbağayı geçebilir mi? (iyi düşünün)

yola devam edecem ama

bu sarı çiçekler yok mu, çok dikkatimi çekiyor, fotoğrafını da çektiriyor

bu da papatyanın açmamış hali, ya da kapanmış hali, ikisi de olabilir
gerçi papatyalar çıkalı çok oldu di mi

yol ikiye ayrılıyor biraz ilerledikten sonra, nerden gideceğim bi bakayım

Kazımiye köyüne inemeyi düşünüyorum, o yüzden soldan gitmem lazım, gerçi sağdan gitsem de olur da eve dönmem lazım artık

bu geçtiğim yerlerde bu ağaçtan çok var

çam ağaçları başladı bi de buralarda


bu arada medeniyet uzaktan uzağa görünmeye başladı

hava kapatıyor, biraz acele etmem lazım, bu yollarda çamur çok sıkıntı olur

bu da kaskın içinden görünüş,fena olmadı,ilginç oldu. fotoğraf makinesini sokamıyordum içeri, telefonla oluyormuş

Kelebeği gören parmak kaldırsın

İşte burda
bu arada birçok kelebek vardı, çok uğraştım poz alabilmek için ama sadece bu kelebek kaçmadı

değişik efektler taşı ne kadar değiştirdi

canım yine 2 KLE çekti, yolu da çıkmaz sokak yaptım

ormanda renkli çizgi roman

Bu renk seçme özelliğini de çok sevdim, farklı ve güzel oldu bence

köye ulaştım, bu renkli okul dikkatimi çekiyor, daha önceden de geçmiştim bu okuldan

ilk önce mavi

sonra yeşil

sonra da sarı

burda da kırmızı olsun , çok mistik bir fotoğraf oldu bu da

Size şaşırtıcı bibilgi daha vereyim , bu gezi sadece 19 km'lik bir geziydi
Esen kalın efendim
Bir sonraki gezide görüşmek üzere
Son düzenleme: