Orman İçi Gezi Serisi 2

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Yine orman yollarında kısa bir gezi yaptım
aceleye getirmeden
bol fotoğraflı
tadını çıkararak

fotoğraflar cep telefonu çekimi, iyi ayarlar ve efeklerle güzel fotoğraflar çıkıyor

Bu gezide öğrendiklerim veya bir kez daha anladıklarımı yazmak istiyorum :
1- bir geziden zevk almak için illa uzun metrajlı olmasına gerek yok
2- cep telefonuyla da iyi fotoğraflar çekilebilir ve çekilen açı fotoğrafı çok daha etkili yapıyor
3- Orman ve içindeki sessizliğin sesi insana huzur veriyor, kafa dinlendiriyor
4- cep telefonunda haritalar uygulaması(uydu görüntüsü) ve konum bulma muhteşem işe yarıyor, navigasyonda olmayan bütün toprak yollar belli oluyor


İşte fotoğraflar:







Şu kıvrıla kıvrıla giden yoldan gideceğim, burdan herhangi birköye inmek maksadım







döneceğim toprak yol burası





sincabı gören parmak kaldırsın, bayağı şov yaptı bana
yalnız burda fotoğraf makinesine ihtiyacımı çok hissettim, çünkü telefon dijital yakınlaştırma yapıyor,
fotoğraf makinesinde optik zoom var, dijital zoom çok bozuyor görüntüyü







motorunuzunu istediğiniz zaman 4 teker yapabilirsiniz






sene 1900 çift sıfır...








bu da renkli çizgi çalışma









Bu da ormandakilere Allah'ın ikramı, bizim oralarda buna "bük" denir, sanırım normal ismi böğürtlen :)


















klasik fakat güzel bir fotoğraf oldu








yolum kıvrıla kıvrıla ormanın derinliklerine doğru ilerliyor, tam istediğim gibi








bu pozları çekmesem olmaz,alışkanlık yaptı :)








Bu açıyı da seviyorum, aksiyon kamera buraya takılsa güzel görüntüler alınabilir










Burası dikkatimi çekiyor, güzel bi yere benziyor, hemen duruyorum
Fakat çok sessiz, hem huzurlu hem ürkütücü (burda da orman içinden sesler duydum)





makro çiçek, yakın çekimi iyiymiş benim telefonun







bu arada bu durduğum yerde böyle bir yer vardı,tabelada birşeyler yazıyordu,yavaş yavaş yaklaştım
"dikkat, yavaş" gibi şeyler yazıyordu, acaba yabani hayvan felan mı yakalıyolar ya da besliyolar burda?







Orman içine doğru patika bir yol, muhteşem gözüküyor, amma velakin cesaret edemiyorum, bide hemen ilerde tuvalet gibi birşey var sanırım








korka korka birkaç fotoğraf daha alıyorum farklı tarzlarda






Yapraklar arkasında ...








akla gelmedik yerlerden güzel fotoğraflar çıkıyor
bu arada fazla oyalanmadan hemen motora atlıyorum,motoru çalıştırınca korkum gidiyor :)








neyse burdan sonra bi yerde daha mola veriyorum








Etrafta güzel bitkiler ve meyveleri var, ama zehirli bunlar da sanırım
yalnız çok fotojenik bir bitki
Allah süslemiş, renklerle bezemiş resmen bu bitkiyi






Burada neler dönmüş ::dpac:: sanırım kuzu dönmüş







bir özçekim de benden olsun






toprak iyice kurumuş( hava biraz kapalı ama yağmur ertesi günü yani bugün yağıyor birkaç aydan sonra ilk defa olarak)








Karıncayı gören parmak kaldırsın







yola devam








yol biraz kötüleşmeye başladı, çok çakıl var








her kötü yolun sonu iyi bir yoldur :) yola bakar mısınız, benim üzerimde motosiklet sür diyor resmen








otlu yol







burayı çok sevdim, ayrılasım gelmiyor









neyse yine devam ederken yolda bir arkadaşla karşılaşıyorum







e yakın çekim yapmazsam olmaz tabi







o da ne ilerde bir tanesi daha







Bir kaplumbağa ile bir motosikletli, yarış yapacaklar
motor 100 metre geriden başlıyor
Aralarındaki yolun her seferinde yarısı geçiliyor
Soru: bu şartlarda motosiklet kaplumbağayı geçebilir mi? (iyi düşünün)









yola devam edecem ama






bu sarı çiçekler yok mu, çok dikkatimi çekiyor, fotoğrafını da çektiriyor :)















bu da papatyanın açmamış hali, ya da kapanmış hali, ikisi de olabilir
gerçi papatyalar çıkalı çok oldu di mi









yol ikiye ayrılıyor biraz ilerledikten sonra, nerden gideceğim bi bakayım









Kazımiye köyüne inemeyi düşünüyorum, o yüzden soldan gitmem lazım, gerçi sağdan gitsem de olur da eve dönmem lazım artık









bu geçtiğim yerlerde bu ağaçtan çok var








çam ağaçları başladı bi de buralarda

















bu arada medeniyet uzaktan uzağa görünmeye başladı









hava kapatıyor, biraz acele etmem lazım, bu yollarda çamur çok sıkıntı olur








bu da kaskın içinden görünüş,fena olmadı,ilginç oldu. fotoğraf makinesini sokamıyordum içeri, telefonla oluyormuş







Kelebeği gören parmak kaldırsın







İşte burda :) Allah kamufle etmiş resmen renkleriyle
bu arada birçok kelebek vardı, çok uğraştım poz alabilmek için ama sadece bu kelebek kaçmadı







değişik efektler taşı ne kadar değiştirdi :)









canım yine 2 KLE çekti, yolu da çıkmaz sokak yaptım :)








ormanda renkli çizgi roman







Bu renk seçme özelliğini de çok sevdim, farklı ve güzel oldu bence







köye ulaştım, bu renkli okul dikkatimi çekiyor, daha önceden de geçmiştim bu okuldan









ilk önce mavi








sonra yeşil







sonra da sarı








burda da kırmızı olsun , çok mistik bir fotoğraf oldu bu da






Size şaşırtıcı bibilgi daha vereyim , bu gezi sadece 19 km'lik bir geziydi :)
Esen kalın efendim
Bir sonraki gezide görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
272
Allah razı olsun, sizin gibi arkadaşlar geldikçe bizler ferahlıyoruz herşey için teşekkür ederim.
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
72
Harika bir şey.. Eminim huzur dolu bir gezi olmuştur.. Sessiz sakin..

Kıskandım :) Fotoları bakarken sanki ordaymış hissi uyandırdı özellikle kısa cümleler ile güzel olmuş.
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Demek sende maps'ın nimetlerinden faydalanmaya başladın :)
Telefonun kendi çekim modumu yoksa yüklediğiniz bir başka programlamı çekiyorsun fotoları

En baştaki fotodaki sincap değil yanılmıyorsam,bizim burada ona gelinkadın yada gelincik derler:)
Eline sağlık
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Harika bir şey.. Eminim huzur dolu bir gezi olmuştur.. Sessiz sakin..

Kıskandım :) Fotoları bakarken sanki ordaymış hissi uyandırdı özellikle kısa cümleler ile güzel olmuş.

çok beğenmenizi çok beğendim :)sağolun. evet huzur vericiydi.

Demek sende maps'ın nimetlerinden faydalanmaya başladın :)
Telefonun kendi çekim modumu yoksa yüklediğiniz bir başka programlamı çekiyorsun fotoları

En baştaki fotodaki sincap değil yanılmıyorsam,bizim burada ona gelinkadın yada gelincik derler:)
Eline sağlık


seni örnek alıyorum haritalar konusunda farkettiysen :)
telefonun kendi kamera programı ile çektim, manuel mod var, ışık ayarı ve pozlama ayarını yapıp çekiyorum
bide efektli çekebiliyo, o da telefonun kendi kamera programı.
ben sincap sanmıştım :) videosu da var aslında az bişey, biraz oyun yaptı

Tum fotolar super ama favorim kaskin icinden cekilen :)

evet kask içi yağmur damlaları görüntüsüyle güzeloldu, sağolasın
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
23
O sincap dediğiniz sansar olmalı. İlk defa motosiklet görmüş olmalı. Şimdi gidip arkadaşlarına gördüğü motosikleti tarif ediyordur.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
O sincap dediğiniz sansar olmalı. İlk defa motosiklet görmüş olmalı. Şimdi gidip arkadaşlarına gördüğü motosikleti tarif ediyordur.

ilk defa göreceğini zannetmiyorum, benim motoru bile buralarda defalarca görmüştür :) bence beni hoşgeldin ile karşıladı :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Güzel gezi olmuş tekerine sağlık
O sincap zannettiğiniz hayvan aslında gelincik tir ve çok tehlikelidir bulaşmaya gelmez
Öyle el kadar olduğuna bakmayın
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Güzel gezi olmuş tekerine sağlık
O sincap zannettiğiniz hayvan aslında gelincik tir ve çok tehlikelidir bulaşmaya gelmez
Öyle el kadar olduğuna bakmayın

Teşekkürler,evet sansargillerden gelincikmiş o,etçil bir hayvanmış, olsun,ben de etçilim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------

honda cbf 150 ile istanbul ankara otobanından çekimlerim
https://www.youtube.com/watch?v=V0YDWCf3u84
İyi güzel de, buraya niye koydunuz bunu :)
Bu arada benden size tavsiye, düz bir yolda kesintisiz video ilgi çekmiyor pek

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------

Çok harikasın kardeşim :)
O sizin harika bakış açınız aslında:)
Teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst