OrjiNaL DIŞI...

Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
93
Modifiye İşlemi bence ne kadar sade ve NAZİK se iyidir.Bide sizin Fikirlerinizi Alırım...

foto0195e.jpg


foto0193f.jpg


Sanki Renk uyumu olmamış gibi duruyo ama BU AÇIDAN BAKINCA ASLINDA ÖLYE DEĞİL...

foto0201j.jpg


foto0200u.jpg


foto0196c.jpg


foto0207f.jpg


foto0197d.jpg


Bu arada XENON un BALAST I doğru yerdemi sizce ?

foto0208u.jpg


foto0203e.jpg


UMARIM BEĞENİRSİNİZ....
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
oh be ilk defa düzgün bi motor :)
çok şirin bişey olmuş kardeşim maşallah:cat:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
bende tam dicektim sen en güzeli fotoları sil arkadaş bu aynalara takık herkez :) özel atacaktım yetişemedim :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Herşey güzel, hoş, abartısız ama malesef ben beğenmedim eğer fikrimi sorarsan, ki sormuşsun..

Aynaları yok!!
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunlarla uğraşana kadar bi koruma demiri taktırsaydın keşke.
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
bir aynasız daha...trafikte arkanı sağını solunu kontrol etmek için kafandaki 1 bucuk kiloluk kaskla boynunu saga sola cevirmek çok zevkli birşey heralde.Tabi eğer kask takıyorsan...
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
amortisör leri nasıl kısalttın yay varmı içinde kestinmi yoksa baska bi yolu varmı ?
 
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
93
Ön amortisörleri kısaltma işlemi. HEM YAYLAR HEMDE KAVAL denilen borular kesilerek yapılıyo.TORNA MAKİNASIYLA KESİLDİKTEN SONRA, Kesilen tarafın VİDA girecek yerine tekrardaN KLAVUZ AÇILIYO TORNADA.MODİFYE İŞLEMİ SAĞLAM OLMALI. bol PARA ve EMEK isteyen işler bunlar.
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Çok güvensiz bir motor... Frenlerin kampana oluşu bunu gösteriyor zaten. Motoru biliyorum. Kullandım daha önce. Evet 125 ccye göre seri bir motor fakat güvensiz... Sensen ol motorun görüntüsünden çok kendi güvenliğine önem ver. Aynalar takılmalı...;)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
9
temiz motor eline sağlık fakat ßnm hastalığımda şu.. arka çamurluğa pLay_boy dövmesi yaptırmak.. ;)
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
arkadasım gıdonu race tıpı gıdon tak.km gostergesını arkada selede demır borular cıkar onları bırde artcı seleyı ıptal et.cafe racer kırması bırsey olur

madem para ve zaman harcıyorsun guzel bırsey olsun
sana kılavuz olması acısından fotograf ekledım

saglıcakla
triumph_cafe_racer.jpg


ayna dusmus yolda :queen:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Bu motorlara sahip olan cogu vatandastan daha akilli oldugun motorun halinden anlasiliyor.

Gayet guzel bence bu motor icin, oyle ustune desen yapmalar suspansiyon kesmeler falan cok apaci isi kaciyor artik, boyle bence cok cok daha guzel makina.

Aynalar senin bilecegin is takmanin yarari var ama yinede motor senin can senin.

Allah nazardan saklasin cok temiz makina bu arada.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst