Online alışverişte yine kötü hizmet

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar ben 2 seferdir internetten aksiyon kamerası alıyım diyorum 2 seferdir alamıyorum bıktım artık.
hepsiburadan aldığım aksiyon kamerası hızlı kargo olmasına rağmen 7 gündür gelmedi , kapıda ödeme yaparak alacaktım fakat mesaj atıyorum cevap bile vermiyorlar ve bende ürünü iptal etmek istiyorum fakat kargoya verildiği için iade var ne yapmam gerekiyor biraz yardım edermisiniz.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Ürünü almadan önce satıcının diğer kişiler tarafından aldığı yorumları okuyun ve satıcı ile iletişime geçin..bunları yapmadan bu tarz sitelerden alışveriş yapmayın..
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aliexpressten alıcan bu tip ucuz şeyleri. Tabi gelene kadar biraz sabır.
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
hepsiburada da n11 ve gittigidiyordaki gibi bir sistem yapmıs. bazi tedarikciler ile calisiyor. ürünün detayında tedarikci bilgisi varsa o firmayi aramanız daha iyidir. benimde basıma geldi. 4 gün gecikmeli gelmisti ürünlerim. arkasından parti parti geldi... allah yardımcın olsun
 
Katılım
30 Ağu 2015
Mesajlar
60
Gearbestten eken h9 modelini oneririm.tam bir fiyat/performans canavari.20 gunde geldi benimki.ayrica paypal ile oderseniz gelmemesi yada eksik/hatali urun olmasi durumunda parani kurusu kurusuna alirsin hocam
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
hepsiburada da n11 ve gittigidiyordaki gibi bir sistem yapmıs. bazi tedarikciler ile calisiyor. ürünün detayında tedarikci bilgisi varsa o firmayi aramanız daha iyidir. benimde basıma geldi. 4 gün gecikmeli gelmisti ürünlerim. arkasından parti parti geldi... allah yardımcın olsun

n11 ve gittigidiyor hepsiburada dan daha sonra çıktı piyasaya.

Yani dediğinizin aksine onlar hepsiburada yi
Taklit ediyor.

Ürünü alırken kargolama süreci yazmıyormudu?
Kargo takibine baktın mi?
Firmadan çıkmış sonuçta.
Bi araştır istersen olmadı şikayet edersin.
 

eod

Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
196
n11 ve gittigidiyor hepsiburada dan daha sonra çıktı piyasaya.

Yani dediğinizin aksine onlar hepsiburada yi
Taklit ediyor.

Ürünü alırken kargolama süreci yazmıyormudu?
Kargo takibine baktın mi?
Firmadan çıkmış sonuçta.
Bi araştır istersen olmadı şikayet edersin.

Evet doğru diyorsun ama hepsiburada formatını değiştirdi ve n11 / gittigidiyor mantığı ile tedarikçiler ile devam ediyor. Önceden böyle değildi yani :)

Konuyu açan arkadaşım sana tavsiyem hepsiburada'nın sosyal medya sayfasında problemini yorum olarak belirtmendir. Hemen iletişime geçiyorlar ve problemini çözüyorlar. Paylaştıkları şeylerin altına problemini yorum olarak yazman yeterli.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Evet doğru diyorsun ama hepsiburada formatını değiştirdi ve n11 / gittigidiyor mantığı ile tedarikçiler ile devam ediyor. Önceden böyle değildi yani :)

Konuyu açan arkadaşım sana tavsiyem hepsiburada'nın sosyal medya sayfasında problemini yorum olarak belirtmendir. Hemen iletişime geçiyorlar ve problemini çözüyorlar. Paylaştıkları şeylerin altına problemini yorum olarak yazman yeterli.

Aynen öyle ben uzatmayayim diye yazmadım. Yıllardır alış veriş yapıyorum son zamanlar memnun değilim.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Önerileriniz için teşekkürler.

Söylemek gerekirse şu aşamalar geldi başıma.
Ürünü sipariş ettim ve kargoya verilmesi 3 gün sürdü , tamam artık gelir dedim.
ve kargo 2 gün içinde dağtım merkezine getirdi aramızdaki mesafe 62 km ve bugün 8 gün oldu halen bişey yapmadılar yani toplamda 11 gündür bekliyorum.
beni sinirlendiren şey kargoya verildi ürününüz en geç 3 gün içinde size ulaşır dediler ve gelmedi. Okadar mesaj attım hem kargo firmasına hem hepsib... sitesine ama cevap vermiyorlar beni sinirlendiren bu.
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepsiburada da tedarikçi sisteme döndüyse bitmiştir gözümde. Tedarikçiyi bilmek ve onunla muhatab olmak istemem ki ben. Öyle olsa gider tedarikçiden direkt alırım zaten. Verdiği kargo sürelerine uysunlar yeter ki. Ya da herşeyi satmıcan öyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst