- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar ben 2 seferdir internetten aksiyon kamerası alıyım diyorum 2 seferdir alamıyorum bıktım artık.
hepsiburadan aldığım aksiyon kamerası hızlı kargo olmasına rağmen 7 gündür gelmedi , kapıda ödeme yaparak alacaktım fakat mesaj atıyorum cevap bile vermiyorlar ve bende ürünü iptal etmek istiyorum fakat kargoya verildiği için iade var ne yapmam gerekiyor biraz yardım edermisiniz.
hepsiburadan aldığım aksiyon kamerası hızlı kargo olmasına rağmen 7 gündür gelmedi , kapıda ödeme yaparak alacaktım fakat mesaj atıyorum cevap bile vermiyorlar ve bende ürünü iptal etmek istiyorum fakat kargoya verildiği için iade var ne yapmam gerekiyor biraz yardım edermisiniz.