Önerilerinizi bekliyorum.. Kararsız kaldım

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Genelde fabrika çıkışlı aletlerde astar beyaz atılır..
Fakat gri veya beyaz fark etmez..Önemli olan astarın kalitesi..
Dyo dan şaşma..En önemlisi zaten astardır..
Yani, binanın temeli sağlam olmalı..Usta bir boyacıya danış..
Kendin yapacaksanda irtibatlı olalım..

Kendim yapıcam murat abi şuana kadar boyadığım motorlar bişeye benzemedi ama bu iyi olsun istiyorum o yüzden biraz tedirginim açıkçası
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
Emrah metalik siyah..Fakat iri simli olandan olmalı..
Jantlar siyah ve fosforlu şerit..
Senin makinanın Arka sinyalleri çıkar ve en küçük olan sinyallerden tak..
Boya dediğim gibi iri simli olsun..
Hatta ilk vernik katı içinede koy simi..Sonra 2kat camvernik...

.Unutmuşum bak..Kasayıda altın sarısı yaldızlı boya..
Egsozda siyah mat..

muratgergerli abi ne derse bence sen öle yap:D ne de olsa baraber yapıcaz:D:D
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
26
slm arkadaşlarrr.9 mart pazar günü pikniğe gidioruz.sapancaya buluşma yerimiz izmit halkevi petrol önü saat 11 de (konu başlığı açtık fakat çıkmadı)bütün mt li dostları beklıoruzzz
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bak bu güzel işte..
kişinin kendi emeğiyle bir şeyler ortaya çıkarması kadar mutlu edici bir
haz olamaz..

Dediğim gibi Emrah bir problem veya kafanın takıldığı yerde msn den görüşürüz
artık...
Şimdiden kolay gelsin..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bak bu güzel işte..
kişinin kendi emeğiyle bir şeyler ortaya çıkarması kadar mutlu edici bir
haz olamaz..

Dediğim gibi Emrah bir problem veya kafanın takıldığı yerde msn den görüşürüz
artık...
Şimdiden kolay gelsin..

evet abi şuana kadar zaten her motosikletimi kendim yapmışımdır herşeyiyle :p
ama bozuk motorları alıp topladıgım ıcın adım artık hurdacıya çıktı :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
kankaa Son 2 si Güzel duruyor SOn 2 Üzerine Çalışmamız Lazım ;)

Murat Abi Bişi Bilio ya Süper Çalışmaları var valla :)

biraz daha kompanent ekleyelim :)
rs13.jpg


rs19.jpg


rs250.jpg


c510_12.JPG


9ad9_12.JPG
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
kankaa Son 2 si Güzel duruyor SOn 2 Üzerine Çalışmamız Lazım ;)

Murat Abi Bişi Bilio ya Süper Çalışmaları var valla :)

biraz daha kompanent ekleyelim :)


rs19.jpg

Özer bu güzelmiş ama şu benim eklediğim resimlerden en sonuncusu bayağı bi hoşuma gitti :p
Birde onun şasesinin yaldızlı altın sarısını olanını düşün hoş olmaz mı:p
Fikir murat abiden çıktı hoş olur bencede :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hemen karar vermeyelim..Bakalım daha güzel fikir söyleyen olur belki
Emrahcığım...

Ama yakından bir fotosu olsaydı aprilianın bir photoshop uygulaması yapardık hemen..

Gerçi yukardaki makinalardan birini hemen photoshopa batırıp çıkarayım..Bakalım
beğenecekmisin..
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ben de son resim diyorum. Bir de selenin rengini değiştirebilecek donanımınız varsa şahane olur. siyah gövde, kırmızı sele.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
emrah komple mat kırmızı diyorum başka bişey demiyorum .. only aprilla red power ((:):cat::cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
emrah komple mat kırmızı diyorum başka bişey demiyorum .. only aprilla red power ((:):cat::cat:

Yok abi komple mat kırmızı olmaz ruhsatta motor tek renk siyah olarak geçiyor :)
Şimdi trafik ilede uğraşmak istemiyorum dana ön cam ve ön farı değiştircem birde biraz yenilik gelsin motora :p
Unutmadan herşey tamamda benim ön cam bidondan kesilme acaba mikadan nasıl yapabilirim onu?
Dana önce denemiştim ama ısıtmama rağmen kırıldı :pale:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bişeyler yapmaya çalıştım ama....

Photosop işinde iyi değilim fakat gerçek modfiyede işi biliriz en azından..
Sarı gibi olan yerleri altın sarısı diye algılayıp bakın...

.
aprilia1cw6.jpg


.
aprilia3jw3.jpg
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bişeyler yapmaya çalıştım ama....

Photosop işinde iyi değilim fakat gerçek modfiyede işi biliriz en azından..
Sarı gibi olan yerleri altın sarısı diye algılayıp bakın...


.
aprilia3jw3.jpg


Şu resim hoşuma gitti abi yaldızlı altın sarısı olursa hoş bişey çıkar ortaya :p
Birazdan inip parçalamaya başlarım makinayı heves yaptım şimdi :p


Ben söyleyeyim mi :mrgreen:

Söyle söyle değişik fikirlere açığız herzaman :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bide bak kimsede görmediğim birşey var..O jant direklerine çizdiğim şerittende aynısını yapacaksın ki yolda giderken çok güzel görünür..Belli bir hızda onlar
şimşek gibi çakar..:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst