İlk ve son resimler güzel bence de.
Bir de o nasıl bir egsozdur yahu?:mrgreen:
Emrah metalik siyah..Fakat iri simli olandan olmalı..
Jantlar siyah ve fosforlu şerit..
Senin makinanın Arka sinyalleri çıkar ve en küçük olan sinyallerden tak..
Boya dediğim gibi iri simli olsun..
Hatta ilk vernik katı içinede koy simi..Sonra 2kat camvernik...
.Unutmuşum bak..Kasayıda altın sarısı yaldızlı boya..
Egsozda siyah mat..
Emrah metalik siyah..Fakat iri simli olandan olmalı..
Jantlar siyah ve fosforlu şerit..
Senin makinanın Arka sinyalleri çıkar ve en küçük olan sinyallerden tak..
Boya dediğim gibi iri simli olsun..
Hatta ilk vernik katı içinede koy simi..Sonra 2kat camvernik...
.Unutmuşum bak..Kasayıda altın sarısı yaldızlı boya..
Egsozda siyah mat..