- Katılım
- 5 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,893
- Konu Yazar
- #21
Genelde fabrika çıkışlı aletlerde astar beyaz atılır..
Fakat gri veya beyaz fark etmez..Önemli olan astarın kalitesi..
Dyo dan şaşma..En önemlisi zaten astardır..
Yani, binanın temeli sağlam olmalı..Usta bir boyacıya danış..
Kendin yapacaksanda irtibatlı olalım..
Kendim yapıcam murat abi şuana kadar boyadığım motorlar bişeye benzemedi ama bu iyi olsun istiyorum o yüzden biraz tedirginim açıkçası