Önerilerinizi bekliyorum.. Kararsız kaldım

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşlar malum sezon açılıyor ve ben motoru boyamak istiyorum..
Ama renk konusunda kararsızın..
Şuana kadar kafamdakileri en aza indirmeyi başardım ve sizinde fikrinizi almak istiyorum.
Renkler şunlar.

2004%5C04%5C03%5Cbikepics-129668-800.jpg



krmzzo0.jpg



2007%5C05%5C09%5Cbikepics-892431-800.jpg



krmz2kx2.jpg



siyahxm9.jpg
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Son 2 resim Olabilir. :cat: Birde şimdiki rengi nasıl ki. Ben merak ediyom yaa senin moturu... :)
aprilia yazısınıda eklersen eğer sondan 2. resime tamamdır.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Şu anki hali bu arkadaşlar ama sıkıldım artık vede çok çizikler var üzerinde..

image079nq3.jpg
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
siyah simsiyah cok karizmatik oluyo ama gece trafige pek cıkmamak lazim kaskta montta siyahsa tamam :D
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
İlk ve son resimler güzel bence de.
Bir de o nasıl bir egsozdur yahu?:mrgreen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bana en hoş geleni ikincisi.Görünürlük açısından da avantajlı ayrıca.
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
metalik siyah
metalik siyah
metalik siyah
metalik siyah
metalik siyah
metalik siyah
metalik siyah
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
İlk ve son resimler güzel bence de.
Bir de o nasıl bir egsozdur yahu?:mrgreen:

eksozu karıştırma abi zaten kafam bozuluyo
Birde benimkisi görsen bu ne diyceksin :p

Şimdi son duruma göre son resimdekini çoğu kişi beğeniyor sanırım
Boyamasıda daha kolay gibi zaten :p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
ozan a katılıyorum metalik siyah:cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Aprilia deyince akla kırmızı geliyoo :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Emrah metalik siyah..Fakat iri simli olandan olmalı..
Jantlar siyah ve fosforlu şerit..
Senin makinanın Arka sinyalleri çıkar ve en küçük olan sinyallerden tak..
Boya dediğim gibi iri simli olsun..
Hatta ilk vernik katı içinede koy simi..Sonra 2kat camvernik...

.Unutmuşum bak..Kasayıda altın sarısı yaldızlı boya..
Egsozda siyah mat..
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Emrah metalik siyah..Fakat iri simli olandan olmalı..
Jantlar siyah ve fosforlu şerit..
Senin makinanın Arka sinyalleri çıkar ve en küçük olan sinyallerden tak..
Boya dediğim gibi iri simli olsun..
Hatta ilk vernik katı içinede koy simi..Sonra 2kat camvernik...

.Unutmuşum bak..Kasayıda altın sarısı yaldızlı boya..
Egsozda siyah mat..

Tamam abi dediklerini yapıcm fakat eksozu değiştirmek istiyorum..
Şu 150 cc 4 zamanlı scooterların son tüpünü takıcam ses çıksın istemiyorum :)
Ama merak ettiğim boya altına iki çeşit astar varmoş birisi beyaz diğeri ise az griye kaçıyomuş hangisini tavsiye edersiniz?
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Emrah metalik siyah..Fakat iri simli olandan olmalı..
Jantlar siyah ve fosforlu şerit..
Senin makinanın Arka sinyalleri çıkar ve en küçük olan sinyallerden tak..
Boya dediğim gibi iri simli olsun..
Hatta ilk vernik katı içinede koy simi..Sonra 2kat camvernik...

.Unutmuşum bak..Kasayıda altın sarısı yaldızlı boya..
Egsozda siyah mat..

Murat abim işi biliyor. Tarih ettiği çok yakışır.
Bana gelince bende tam alıcı gözüyle baktığımda Son resim hoşuma gitti... 2zamanlı ss lerde Pirelli MT75 kullanılıyor genelde heralde. Benim MX-R ın lastikleride MT75 di
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
bence ılk resım ama bır sorun var bence kararı sen vermelısın kafan burada daha cok karısacak gıbı gelıyo:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Genelde fabrika çıkışlı aletlerde astar beyaz atılır..
Fakat gri veya beyaz fark etmez..Önemli olan astarın kalitesi..
Dyo dan şaşma..En önemlisi zaten astardır..
Yani, binanın temeli sağlam olmalı..Usta bir boyacıya danış..
Kendin yapacaksanda irtibatlı olalım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst