ÖNEMLİ: Rahmetli TUĞPER' in 02.02.2010 tarihli Duruşması'na Katılım !!!

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bastonlarımla gelicem ben, taşkınlık yapmak serbest dimi :p


HAdi bakalım MT gücümüzü gösterelim avaz avaz ama tek ses..
Unutmayın Tuğper bizden içimizden birisiydi..
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bastonlarımla gelicem ben, taşkınlık yapmak serbest dimi :p


HAdi bakalım MT gücümüzü gösterelim avaz avaz ama tek ses..
Unutmayın Tuğper bizden içimizden birisiydi..

:cat::cat::cat:

bu kadıköy adliye nerde kalıo acaba tarif edebilirmisiniz.

Kadıköy'de Boğa Heykeli'ni kime sorsan gösterirler,
Boğa'dan yukarıya doğru baktığında ortadan bir tramvay yolu, sağından ve solundan yayaların yürüdüğü kalabalık cadde Bahariye Caddesi'dir. Bu caddeden yukarı doğru hiçbir yere sapmadan 250 metre kadar gittiğinde solunda Mango mağazasını ve biraz ilerisinde de Adliyeyi görürsün.:)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaaallaaannn ssöööyyllüüyyooorrssuunn yaaallaaannnn :mrgreen:

Haydi arkadaşlar yok mu başka gelen :silent:
 
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
33
Kadıköy'de Boğa Heykeli'ni kime sorsan gösterirler,
Boğa'dan yukarıya doğru baktığında ortadan bir tramvay yolu, sağından ve solundan yayaların yürüdüğü kalabalık cadde Bahariye Caddesi'dir. Bu caddeden yukarı doğru hiçbir yere sapmadan 250 metre kadar gittiğinde solunda Mango mağazasını ve biraz ilerisinde de Adliyeyi görürsün.:)[/QUOT


çok ii oldu bende acıbademde oturuorum zaten 2 km var arkadaslara sordum o zaman okullarda tatil olcam calısmayan arkadaslarım kesin gelcekler eger fazla getiremessem kusra bakmayın arkadaslar ben kesin gelicem :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
O saatte mesaide olcağım, malesef gelemeyeceğim.
Sizleri desteğiniz için tebrik ediyorum.
Dayanışma denilen şey gerçektende de bu olsa gerek...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
O saatte mesaide olcağım, malesef gelemeyeceğim.
Sizleri desteğiniz için tebrik ediyorum.
Dayanışma denilen şey gerçektende de bu olsa gerek...

Sağol Tamer, elimizden geldiğince uğraşıyoruz birşeylerin iyi ve doğru olabilmesi için.

01- Ayberk
02- Korkut
03- Bosnak_semko
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- Ünaltürkyazı
11- Canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- GKN
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ? :)
19- peyami
20- Osbourne
21- TEKTEKER_RAMÇO
22- STeReO
23- ?
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Umarım bundan sonu bu konu ile ilgili açacağın başlıkta, davanın lehimize sonuçlandığını ve suçlunun cezasını aldığını yazmış olursun...!
Çünkü bunları okudukça, katılsakta katılamasak ta her defasında aynı acılar ıyaşatıyor maalesef. Çalışma saatleri yüzünden hafta içerisinde yapılan duruşmaları hiç katılamadım, ama dualarım ve bütün iyi dileklerim sizinle.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Açıkcası bu davadan da karar çıkacağını sanmıyorum malesef, süreci don lastiği gibi uzattıkça uzatmaya çalışıyorlar.. Ama o başlığı açacağımız gün de gelecek en nihayetinde.
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol tamer, elimizden geldiğince uğraşıyoruz birşeylerin iyi ve doğru olabilmesi için.

01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ? :)
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- ?

24-:capanord
25-....

Bekliyoruz.lütfen son gün üzerinde gene duralım ve haberleşelim !!!!!!!!!!!
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ?
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- capanord
24- ???

evet arkadaşlar...

gelme olasılığı yüksek olan arkadaşları mutlaka bekliyoruz.... lütfen işimiz BELKİ'lere bırakmayalım!!! o günkü öze işlerimizi MAHKEME saatine göre ayarlayalım!!! bu konularda maximum derece hassas olmalıyız!!!
her gün eğlenceye,sinemaya,içmeye,yol yapmaya gidebiliriz... ama durum başka!!!

LÜTFEN BU İŞİN NE KADAR CİDDİ OLDUĞUNUN FARKINDA OLALIM...

Sonuçta TUĞPER kardeşimizinde bir ailesi,sevdikleri var... en azından onlar için orda olmalıyız... düşünsenize;
Evladınızı tanıyan-tanımayan onlarca kişi onun için orda!!!! sevenleri orda...

HADİ ARKADAŞLAR... :cat::cat::cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Davalı taraf hemen her duruşmaya kalabalık geliyor nedense, biz niçin gitmeyelim ? Bugüne kadar gerek yok dedik, ortalık gerilmesin dedik ama madem biz geriliyoruz o zaman herkes gerilsin.. Haklı olduğumuz halde neden bir tek bizim sinirlerimiz yıpranıyor ki.. Psikolojik baskıysa bizim elimiz de armut toplamasın..Gelebilecek herkes gelsin lütfen..
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Davalı taraf hemen her duruşmaya kalabalık geliyor nedense, biz niçin gitmeyelim ? Bugüne kadar gerek yok dedik, ortalık gerilmesin dedik ama madem biz geriliyoruz o zaman herkes gerilsin.. Haklı olduğumuz halde neden bir tek bizim sinirlerimiz yıpranıyor ki.. Psikolojik baskıysa bizim elimiz de armut toplamasın..Gelebilecek herkes gelsin lütfen..

destek tam destek:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst