- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
Çağlada gelecek onuda bir yerden alırız.:cat:
tamam canım benim:rendeer:
Çağlada gelecek onuda bir yerden alırız.:cat:
Bastonlarımla gelicem ben, taşkınlık yapmak serbest dimi
HAdi bakalım MT gücümüzü gösterelim avaz avaz ama tek ses..
Unutmayın Tuğper bizden içimizden birisiydi..
Bastonlarımla gelicem ben, taşkınlık yapmak serbest dimi
HAdi bakalım MT gücümüzü gösterelim avaz avaz ama tek ses..
Unutmayın Tuğper bizden içimizden birisiydi..
bu kadıköy adliye nerde kalıo acaba tarif edebilirmisiniz.
O saatte mesaide olcağım, malesef gelemeyeceğim.
Sizleri desteğiniz için tebrik ediyorum.
Dayanışma denilen şey gerçektende de bu olsa gerek...
sağol tamer, elimizden geldiğince uğraşıyoruz birşeylerin iyi ve doğru olabilmesi için.
01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ?
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- ?
Davalı taraf hemen her duruşmaya kalabalık geliyor nedense, biz niçin gitmeyelim ? Bugüne kadar gerek yok dedik, ortalık gerilmesin dedik ama madem biz geriliyoruz o zaman herkes gerilsin.. Haklı olduğumuz halde neden bir tek bizim sinirlerimiz yıpranıyor ki.. Psikolojik baskıysa bizim elimiz de armut toplamasın..Gelebilecek herkes gelsin lütfen..
destek tam destek:rendeer: